Asken Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 menar du hela tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har gort det en gång..backupen ligger kvar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) ja började när vår dator började kruppa om man, reboota den från början, då är det inte så roligt att börja om från början med VC Redigerad 26 juni, 2003 av Asken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Regelbundet! Det har jag gjort enda sen jag råkade deleta mitt första savegame i GTA3, jag hade kommit halvvägs i storyn då och fick börja om från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag gör det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 VAR LIGGER SAVEGAME FILARNA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 VAR LIGGER SAVEGAME FILARNA??? Men har du svårt att fatta att det är Caps off som gäller? Savegame filerna ligger i mappen GTA Vice City User Files som du hittar i Mina Dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts