Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Känn på den du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 VRock så klart! Speciellt låten "I wanna rock". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 tja iof så är Michel Jackson också bra på Fla/_h ....../ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag tycker bäst om Flash FM och V Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja v-rock lungt o låten "i wanna rock" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 V-rock så klart. Mina favoriter är Bark at the moon, I wanna rock och den supersköna Turn up the radio! Love fist's låt är inte heller så dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 V-rock så klart. Mina favoriter är Bark at the moon, I wanna rock och den supersköna Turn up the radio! Love fist's låt är inte heller så dum. inte bark, back at the moon för det e ozzy osbourne som sjunger den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 inte bark, back at the moon för det e ozzy osbourne som sjunger den Snackar du om?..Den heter bark at the moon...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 inte bark, back at the moon för det e ozzy osbourne som sjunger den nej den heter bark at the moon, kolla i häftet som följer med vice city om du inte tror mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) back at the moon jaja shit the same Redigerad 26 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) back at the moon jaja shit the same du menar shit same inte shit THE same det skulle bli "skit DET samma Redigerad 26 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 den som gjorde den där Du glömde Mp3 Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 den som gjorde den där Du glömde Mp3 Player Det är bara bra att MP3 Player inte är med eftersom alla har olika låtar i sina mp3-kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag tycker Emotion är skitbra, han Fernando är så jäkla rolig. Laslow är så satans tråkig, hur kan man gilla den kanalen, visst låtarna är bra men hade borde ha stannat i gta3 med sin chatkanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag tycker Emotion är skitbra, han Fernando är så jäkla rolig. Laslow är så satans tråkig, hur kan man gilla den kanalen, visst låtarna är bra men hade borde ha stannat i gta3 med sin chatkanal Han blev ju kickad från V-rock av nån anledning innan han hamnade på chatterbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag lssnar ganska mycket på V-Rock. Så det får väll bli V-Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Flash är det bäst musik på, men VCPR är rätt så kul att lyssna på också. tex. "I remeber the old days, we killed everybody!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 JAG GILLAR V-ROCK SPECIELT LÅTEN "COME ON FEEL THE NOICE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Flash är det bäst musik på, men VCPR är rätt så kul att lyssna på också. tex. "I remeber the old days, we killed everybody!" Är inte det reklamen för Exploder? "Just like old days, we kill everybody" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vcpr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts