Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 vart finns vapenaffären????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har du nån karta så kan jag peka ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Yellow petes gunshop har jag för mig den heter... Den finns i en av gränderna nära twister biografen (twister är utmärkt på kartan man fick med spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det finns ingen på freeride extreme... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan man inte köpa vapne på "free ride" bara? vet nån vart man kan lägga ner en save fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) www.savegames.net Fast det är ju inge kul att ladda ner det. Man kan köpa vapen på Freeride men inte på Freeride Extreme. Redigerad 6 juli, 2003 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 kan va kul å ladda ner de...jag tyckte de i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts