Traindriver Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Hej! Ved jag har förstått så skall det gå att skjuta ut genom fönstren på bilarna medan man kör!Hur gör man det?vilka kontroller?Jag spelar gta3 på dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag kommer inte ihåg vilka som var standard...men du kan lätt titta vilka kontrollenrna är på "control optins" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Ok!tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 PS2: L1, R1 PC: Q, E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 PS2: L1, R1 PC: Q, E Nähe PS2: L2, R2 PC: Q, E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nähe PS2: L2, R2 PC: Q, E Jag skulle editera men jag hann inte för jag skulle träna innebandy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts