DYos Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har fått tag på bilden (ur txd filen), exportat alphan+texturen och fått in den i photoshop å målat om lite å så. hur ska ja göra för att få den nya lackeringen att fungera i vice? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Du markerar den gamla texturen, höger klickar och väljer "Replace". Då får du upp en lista med alla dina mappar och sånt, då väljer du bara din nya textur var du nu har sparat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 tack tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 glöm bara inte att först ta texturen och sen alphan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Alphan....va e de för nå....jag ändrar bara texturen? oj då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Alphan....va e de för nå....jag ändrar bara texturen? oj då! Du ska inte ändra i alphan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Du ska inte ändra i alphan... Det ska man visst göra ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det ska man visst göra ibland.. när...vad händer när man ändrar där.....jag tar bara texturen till bmp sen så gör jag om och replacar......men alphan tar jag aldrig ner o gör om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 när...vad händer när man ändrar där.....jag tar bara texturen till bmp sen så gör jag om och replacar......men alphan tar jag aldrig ner o gör om.... Alphan ska du bara ändra om du ska ändra formen eller vad man ska säga på en grej.. Om man kollar på tex. polis bilen så står det ju police i alphan, men om man istället skriver polis där så kommer det att stå polis på bilen.. Det du ändrar i alphan ska bara vara svart och vitt oxå.. Det som är vitt syns, det som är svart syns inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Alphan ska du bara ändra om du ska ändra formen eller vad man ska säga på en grej.. Om man kollar på tex. polis bilen så står det ju police i alphan, men om man istället skriver polis där så kommer det att stå polis på bilen.. Det du ändrar i alphan ska bara vara svart och vitt oxå.. Det som är vitt syns, det som är svart syns inte... jag fatatr inte...alltså i alphan ändrar man färg på t ex bilen? och i textur så ändrar man..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts