Star Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det var efter jag hade köpt filmstudion när jag höll på med första uppdraget då började tommy gå åt sidan utan att jag tryckte då försökte jag med allt möjligt inte ens när jag dog sluta det så jag fick avsluta och starta igen. Nu hann jag till uppdraget när man ska flyga då blev det så igen så jag störta. En gång innan så hängde sig vapnet när jag sköt men det blev bra igen efter ammon tagit slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har du joystick? Annars kanske det är den som du råkat komma åt, annars vet jag inte vad som hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har du joystick? Annars kanske det är den som du råkat komma åt, annars vet jag inte vad som hänt nä jag kör med tangent och mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Kolla så att du inte kan styra bilar med musen. Om du har nån joystick, ratt liknande, kan detta ge effekt.. Iaf för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Bara en joystick eller liknande är inkopplad ger den effekt på spelet (man behöver inte ens använda den). Testa med att dra ur den om du har nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Varje gång jag ska hoppa på ett Unique jump' så hänger sig spelet i slowmotion delen, jobbigt :'( Nått man kan göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 för mig hände det att tommy började vifta vilt med vapnet och skjuta. det visade sej vara musen som blivit galen och den fortsatte snurra runt och klicka när jag avslutade till windows. startade om datorn sedan var allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts