GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Nu är det bara att köra pansarvagnen till hamnen och du får din efterlängtade bonus, alla bilarna som du levererat kan du nu ta från båten hur många gånger som hellst. Tackar för hjälpen!!! Men kan man inte få andra bilar, inte bara utrycknings fordon, som t,ex. Triad Fish Van, Mafia Sentinel och alla andra bilar! Går inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Tackar för hjälpen!!! Men kan man inte få andra bilar, inte bara utrycknings fordon, som t,ex. Triad Fish Van, Mafia Sentinel och alla andra bilar! Går inte det? Dom brukar väl stå vid deras läger oftast eller...skulle vara onödigt med ett garage för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Dom brukar väl stå vid deras läger oftast eller...skulle vara onödigt med ett garage för det... Synd att det inte finns ett import/export garage för gängbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Man kan åka till skroten och lämna bilen där. Då får man lite pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Skroten pratar jag inte om nu! Men man går mot en sån där bricka i hamnen i Portland, så får man en bild! Jag tycker att det borde gå med vanliga bilar också!! Fast nu har jag fått reda på att man bara kan göra det i SSV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Skroten pratar jag inte om nu! Men man går mot en sån där bricka i hamnen i Portland, så får man en bild! Jag tycker att det borde gå med vanliga bilar också!! Fast nu har jag fått reda på att man bara kan göra det i SSV! Det finns ett Import/export garage i Portland också, en fristående byggnad i närheten av kranen som vill ha utryckningsfordon. Det är en garagedörr och en lista med alla bilar de vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hmm... Menar du Import/Export garage eller nåt annat garage? Jag spelar på PS2... Om det är samma där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts