Wild_hawk Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Detta är min första recension någonsin så ge kritik om den, men var snälla då Enter the matrix Det var en helt vanlig dag tills min pappa kom hem med spelet Enter the matrix. jag stoppa i dom 4 skivorna i datorn och instalerade spelet, med världens fart så var spelet instalerat. Sen var det bara att starta spelet och börja njuta. först kom ett intro som jag hade svårt att fatta vad dom snacka om (kan nog ha för att jag inte sett filmen) men sen efter ett tag när dom babblat klart kom det fram en ruta där jag fick välja vilken karaktär jag ville spela som, en snygg brutta med namnet Niobe eller en Neo liknande kille med namnet Ghost, jag valde Neo wannaben. Sen så starta spelet där jag i första uppdraget skulle hämta ett paket från posten, då börja jag tänka på spelet Postal 2 där man ska hämta olika grejer som lönecheck och mjölk, men jag bestämde mig för att sluta tänka på det. Jag blev väldigt imponerad på dom olika slagen och sparkarna som man kunde göra mot sina fiender, men efter ett tag så blev slagen och sparkarna tjatiga, så jag kolla i instruktionsboken om det fanns nå mer coola sparkar eller slag. Efter ha tittat i instruktionsboken så hitta jag nått som hette "Fokusera” så jag slängde snabbt bort boken och testa det. Fokusera var alltså att spelet gick långsammare. Man kunde se pistol kullorna komma mot en och undvika dom på så sätt, man kunde springa på väggarna med det och massa andra saker, men man kunde bara använda "Fokusera” i ungefär 60 sec? Så det var litte synd. Men efter att ha klarat första uppdraget så skulle man stå upp i fönstret på en bil och skjuta på polis bilarna medans Niobe (snygga bruttan) körde bilen, men efter ha åkt med henne i bilen ett tag, så fundera man hur fick hon sitt körkort? ja hon körde in i köpcentrum, in i byggnader etc. Hade det funnits civila på trotaren hade dom varit pannkaka. Det uppdraget kunde spel tillverkarna ha jobbat mer på tycker jag, gjort bruttan till en bättre bilist. Sen efter att ha skakat bort polisen så gick jag och bruttan upp på tacket för att ringa i en telefon. Men precis när jag ska öppna dörren till huset som telefonen är så slår en agent (från första matrix filmen) upp dörren och tänker döda mig, how rude!! men bruttan räddar mig med några skott mot agenten men den j*veln viftar litte med huvudet så han inte blir träffad. Men jag springer i från honom som värsta fegisen. Men efter ha sprungit ett tag och mött på några "vanliga poliser" som man lätt ger en lätt spark som dödar. Så möter jag en agent face mot face alltså. Så jag skjuter mot honom med två pistoler som jag snott från några poliser, och ännu en gång så viftar han med huvudet och undgår skotten. Jag blev arg! så jag hoppade fram och gjorde några sparkar mot honom och han gör några mot mig. Men efter ha sparkat och slagit på honom så kliver han på kanten på taket och rammlar ner, sen var det bara för mig att wailk my way, men efter ha gått ett tag så möter jag på ännu en agent, men då var min första tanke fly i huvudet så jag sprang min väg och lyckas ta mig till telefonen och klara banan. Sen så spela man vidare på nästa uppdrag men finner dom ungefär lika som dom första man träffade på i början av spelet. Sen så stängde jag av spelet och skrev i hop denna lilla recsion till er.. Slut betyg: Ett spel som håller i ungefär 7 timmar sen så läggs det i köttkvarn. 46% Redigerad 26 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Den recensionen var bra Vi du vara med på Playzet (min sida alltså) Edit: har redan en ETM recension Redigerad 26 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 man skulle inte kunna få nå mer kritik om den här Recensionen herregod jag har jobbat på den i 2 timmar så litte mer kritik kan jag väll få pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 GW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Du skriver alldeles för mycket om vad du gjorde i spelet. Om du vill lära dig att recensera, rekommenderar jag dig att läsa Superplay eller någon annan speltidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Dom som gjort ETM är jävligt korkade för att kunna spela multiplayer måste man fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Dom som gjort ETM är jävligt korkade för att kunna spela multiplayer måste man fuska. Det är inte meningen man ska kunna spela MP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är inte meningen man ska kunna spela MP... vad/hur gör man det där fusket som kan kan spela mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 man måste inta fuska för att kunna spela mp man måste hacka matrix har själv gjort det hos en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 man måste inta fuska för att kunna spela mp man måste hacka matrix har själv gjort det hos en polare Det är ett fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det är ett fusk. Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det är ett fusk. man får reda på det när man ringer runt i "hack" grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts