the-copy Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 är det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaLys Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Man borde väl kunna göra fina stunts med hjälp av hydrauliken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag brukar hoppa lite villt så i bland kommer jag upp på 2 hjul...så slog jag ett rekord förut......5 sec... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 de é ju coolt att man kan "guppa" me bara framhulen eller bara bakhjulen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) de é ju coolt att man kan "guppa" me bara framhulen eller bara bakhjulen... man kan "guppa" åt höger och åt vänster också Redigerad 26 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 man kan "guppa" åt höger och åt vänster också hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ja..? guppa åt sidorna är det bara att "tilta" den analoga spaken åt nån sida istället för att tilta den framåt eller bakåt.. gillar inte hoppetosse bilen själv men.. det är kul att kunna hoppa lite.. sen på samma knapp (spak) som de andra bilarna har tutan på så kan man höja upp hela bilen.. det är rätt tufft.. håller med om att man borde kunan göra rätt slaktiga stunts med hjälp av hydraliken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts