Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) jag satt och spelade vc..plötsligt kom nåt damp grejjs fram..såg ut som nån misslykad militär har byggt.. film här ( ca 13 mb ) Redigerad 26 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Det vore bra om länken fungerade också... EDIT: Skumt, när man tog bort "movie.zip" från adressfältet och kom in så man såg alla filerna så fanns den där, och allting fungerade... Redigerad 26 juni, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 samma har hänt mig (det på filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Skum grej! Men vänta, jag tror jag läste någonstans att det kunde bli som om man installerade nån speciell mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Skum grej! Men vänta, jag tror jag läste någonstans att det kunde bli som om man installerade nån speciell mod. Här öppnade jag min stora käft en gång för mycket.. Redigerad 26 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Här öppnade jag min stora käft en gång för mycket.. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 vet vad det är.. Det är modden "Beach park".. det är fler buggar i den.. och jag tog ingen backup!! jävla odie och hans park! s¨å ladda inte ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad menar du? Jag skrev nåt.... Hoppas det inte går att återskapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts