celtic Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag har precis köpt hamnen, Jag har inga uppdrag kvar att göra vad jag kan se, men får man inga uppdrag vid hamnen ? Jag trodde tillochmed att jag skulle tjäna lite pengar på affären men det gjorde jag inte heller... men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 På flashkartan står det att man ska tjäna 2000, men det gör inte jag. och jag får heller inga uppdrag vid hamnen... desvärre... Är det nån som vet varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Du måste gå in i båtarna som ligger vattnet och köra race med dom på tid för att få pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 du måste ta nån av båtarna längst nere och köra "Checkpoint-racet" sen kan du få pengar därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 om man kör checkpoint charlie där flera gånger får man typ 15000 kr varje gång man klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 om man kör checkpoint charlie där flera gånger får man typ 15000 kr varje gång man klarar det Vad är Checkpoint Charlie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad är Checkpoint Charlie? Ett skitjobbigt uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ett skitjobbigt uppdrag... Jo, men var hittar jag det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jo, men var hittar jag det då ??? dom säger ju, gå in i en av båtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 men jag orkar fan inte klara det, missar man typ en viktig checkpoint så kan man glömma att klara det, blir så satans sur varenda gång jag bommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts