rocky Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Nu har jag precis kollat upp vart alla hidden ligger och så när jag har gått till den sista upptäcker jag att det fattas 2!!! nån som vet om man kan se på nåt sett vilka man har tagit. Och jag har kollat vart alla ligger på en karta och tycker att jag har varit på alla ställen. Nån som råkat ut för samma skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Markera alla platser du varit på... så blir det enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Du har säkert glömt spara, det gjorde jag förut och jag hittade dem sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja jag hadde inte hittat ett förr så jag började om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts