Marquis Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 OJ första gången en trogen medlem bryter mot reglerna vad har han gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 snackat om wares.. ser du väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) Men era tröga bananer. Att säga kazaa är inte att ha warez. Om jag säger att jag laddar hem musik kommer nå'n dum jä*el och säger: WARES BANNA!! Men warez är program som man laddat hem och använder utan att ha licens för dom. (vilket man får när man köper dom) Hoppas ni tänker på det här innan ni skriker ut WARES(som stavas WareZ) till någon. Redigerad 17 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Men era tröga bananer. Att säga kazaa är inte att ha warez. Om jag säger att jag laddar hem musik kommer nå'n dum jä*el och säger: Men warez är program som man laddat hem och använder utan att ha licens för dom. (vilket man får när man köper dom) Hoppas ni tänker på det här innan ni skriker ut WARES(som stavas WareZ) till någon. nej men hultan menar kazaa också (tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 nej men hultan menar kazaa också (tror jag ) Så att om man bara nämner Kazaa, DirectConnect, Imesh, Morpheus och allt vad det heter så blir man hajbernajtad? Det är fel, man kan använda det till lagliga saker också, som att ladda ner musik(nästan lagligt), bilder( ), och dokument( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 va snackar ni om? fattar inget man får väll inte snacka om kazaa.. för där ..ähh vill inte typ bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 HAHA... asså jag frågade bara vad låten till GTA3 heter (klassiska) och ni börjar bråka i TRE SIDOR (kommer bli mer)! Hoppas Hultenius stänger min egna post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 HAHA... asså jag frågade bara vad låten till GTA3 heter (klassiska) och ni börjar bråka i TRE SIDOR (kommer bli mer)! Ja, vi är VÄLDIGT stolta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Den heter Joyride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 men hur kan en låt heta grand theft auto om r* har copyright på det namnet då? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 HAHA... asså jag frågade bara vad låten till GTA3 heter (klassiska) och ni börjar bråka i TRE SIDOR (kommer bli mer)! Hoppas Hultenius stänger min egna post! bråka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men snälla, Grand theft auto betyder joyride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Men snälla, Grand theft auto betyder joyride. OMG 2 år gammal! Dessutom betyder inte Grand Theft Auto joyride, Om jag skulle ta en bil och polisen skulle anroppa någon annan polis via polisradion så skulle de säga något i stil med: "We got a grand theft auto on grove street, We're chasing him but his to fast". Redigerad 13 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan va många måste dra upp gamla topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men snälla, Grand theft auto betyder joyride. Grand theft auto betyder Grov bildstöld. *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hehe det var ju en helsike bråk här ju..... Från frågan "vad heter låten" till "DET ÄR WAREZ" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hehe det var ju en helsike bråk här ju..... Från frågan "vad heter låten" till "DET ÄR WAREZ" Skaen är att tråden är 2 år gammal och det är väldigt onödigt att dra upp en så gammal tråd (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Skaen är att tråden är 2 år gammal och det är väldigt onödigt att dra upp en så gammal tråd (:!!! Är det emot reglerna att dra upp gamla trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det emot reglerna att dra upp gamla trådar? Sånna som är tre år gamla och har ingen betydelse att fortsätta skriva i är väl inte tillåtet. Tråden låses då och man kan få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 han drog inte upp den det var bíg_mamá som gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts