epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Just det, Joy ride men R* förklarade den som den officiela GTA låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 (redigerad) Joy Ride är en Roxette låt Redigerad 16 juli, 2003 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Har du lyssnat igenom texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Jag har haft låten i några år nu Svar:Ja En av mina favorit låtar, och det står inte Joy Ride i GTA häftet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Men Gtahäftet kan fara åt helvete, Den heter Joy Ride, men R* förklarade den som den officiela gta låten och döpte om den till GTA Theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 För hette den Joy Ride enligt dig och nu har dom döp om den till GTAtheme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Den heter Joy Ride men R* kallar den för GTA THEME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 I din värld ja, men på riktigt heter den Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Grand Theft Auto heter den nu eftersom den blev känd när R* läggde in den i GTA. Men förut hette den Joy Ride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Kolla här är låt texten han säger Joy Ride i låten men om du kollar längst upp så ser du att låten heter Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Okej okej, jag erkänner mig slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Många kallar den iaf. för Joyride... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag sökte på joyride på kazza och hittade roxette låtar men så hittade jag också den låten och då hette artisten grand theft auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 MEn Kazaa kan man inte lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 MEn Kazaa kan man inte lita på. Kanske inte till 100% men jag har kollat upp på nätet den heter Grand Theft Auto börja inte tjafsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Kanske inte till 100% men jag har kollat upp på nätet den heter Grand Theft Auto börja inte tjafsa Jag tjaffsar inte. Jag sa bara att man inte kan lita på Kazaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Jag tjaffsar inte. Jag sa bara att man inte kan lita på Kazaa. Inte på DC heller om det är det du vill komma fram till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 hmm.. när fick man börja prata om sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag tjaffsar inte. Jag sa bara att man inte kan lita på Kazaa. OJ första gången en trogen medlem bryter mot reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts