celtic Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Efter att man har klarat Cubangubbens uppdrag på Cafét, får man inga fler då? eller behöver jag köpa fler fastigheter för att få fler uppdrag? (eller, ja, det vet jag ju att jag behöver) men kommer det inga uppdrag som inte har med fastigheterna att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag har alltså inga fler uppdragsgivare kvar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 du måste köpa fler fastigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jo, men får jag bara uppdrag via mina fastigheter eller kommer jag att få fler uppdragsgivare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts