StellHell Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Har någon här spelat spelat The Thing här förutom jag och Mika?!? I alla fall deras hemsida är: The Thing Lite screenshots: ... ... ... ... ... ... ... ... Look like a god game for me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 hmm...ser lite halvblodigt ut... tänk att detta skulle bli min 300:e post.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag har hört att det ska vara ett spänande spel. Men har det redan släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 hmm...ser lite halvblodigt ut... tänk att detta skulle bli min 300:e post.... Men det är det inte... Det är mycket blodigt och mycket roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag har hört att det ska vara ett spänande spel. Men har det redan släppts? Jag tror det... Det skulle ju släppas till PlayStation 2, Xbox, PC, GameCube och GameBoy Advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Det har släppts...jag såg det på Game i Borås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Vapen 1: Elshock-pistol 2: Pistol 3: Liten eldkastare 4: Maskin-gevär 5: Hagelbössa 6: Stor eldkastare 7: sniper-gevär 8: Granat-kastare Saker (har inte hittat alla, fattas ett) 1: Medikit 2: ficklampa 3: brandsläckare 4: blod-testare 5: adrenalin sak 6: grön granat 7: röd granat 8: flares 9: ??? Det finns tre (fyra med spelaren) typer av gubbar 1: Mekaniker 2: Sjukvårdare 3: Soldat Alla tre är väldigt bra att ha med sej men dom blir lätt monster dom med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Det verkar bra det där!!! Ska nog ladda ner det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Det verkar bra det där!!! Ska nog ladda ner det!!! Nae, köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Det verkar bra det där!!! Ska nog ladda ner det!!! fy på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Lite monster Små med många ben... Kryllar av dom lite större, ser ut som spindlar Människo-huvud med ben, halv-stora Ser ut som en hund, en fet hund..(ni som spelat RE2, sista bossen) Walkers, omvandlade människor..helt lifsfarliga Bossar... det är lite av dom olika monstren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 jag har det nu men det är inte så kul för jag kan inte ladda sparat spel grafiken var iallagal väldingt snygg DET GICK NU vet inte varför det krånglade innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 jag har det nu men det är inte så kul för jag kan inte ladda sparat spel grafiken var iallagal väldingt snygg DET GICK NU vet inte varför det krånglade innan Hur långt har du kommit?? Jag har klarat andra bossen än så länge!?! Vill du ha hjälp e det bara att fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Hur långt har du kommit?? Jag har klarat andra bossen än så länge!?! Vill du ha hjälp e det bara att fråga!!! jag har kommit till det första lite större monsteret efter alla dom där sakerna som man knappt ser. Jag spelar inte så mycket för det hänger sig och hoppar ut ur spelaet ganska ofta fråga: går det inte hoppa? ganska jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 jag har kommit till det första lite större monsteret efter alla dom där sakerna som man knappt ser. Jag spelar inte så mycket för det hänger sig och hoppar ut ur spelaet ganska ofta fråga: går det inte hoppa? ganska jobbigt Det första stora?? Är det det uppdraget där dina kompisar blir Things?? Och, nej det går inte hoppa.. men det är bara bra annars hade det vart as enkelt att klara spelet... Tips: Om du håller inne Shift så får du ett rörligt sikte... "Keep up the good work" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Det första stora?? Är det det uppdraget där dina kompisar blir Things?? Och, nej det går inte hoppa.. men det är bara bra annars hade det vart as enkelt att klara spelet... Tips: Om du håller inne Shift så får du ett rörligt sikte... "Keep up the good work" nej. inte så långt. den är inte stor. bara lite större det där med skift visste jag... har ändrat det till högra musknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Hmmm, nu hänger jag inte med alls vart du är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 inte jag heller... men det är nästan i början. teamet soma var med en i början har flugit iväg i en helikopter och jag har hittat 2 nya gubbar till mitt team ungeför jag kom lite längre men han inte spara (råkade skjuta en av mina team-kamrater i ryggen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 jag tror också det blir ladda ner för mig också, det är för dyrt med spel, och cd-skivor, man kan inte hitta nån bra under 180-200 spänn d e klart folk laddar ner istället även om det inte ser så roligt ut med brända cd skivor i cd ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 jag tror också det blir ladda ner för mig också, det är för dyrt med spel, och cd-skivor, man kan inte hitta nån bra under 180-200 spänn d e klart folk laddar ner istället även om det inte ser så roligt ut med brända cd skivor i cd ställen 1. Det är olaglit 2. Det är dålig kvalité(ibland) 3. Fula skivor 4. Inga fram/baksidor mm. mm. Spara pengar och köp det senare, man får bättre fealing i spelet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts