Jump to content

Enorm bugg

Arvid
 Share

Recommended Posts

Alldeles nyss när jag spelade Vice City råkade jag ut för en enorm bugg. Jag hade varit inne på polisstationen och tagit poliskläderna två gånger och när jag gick ut hade alla hus försvunnit och marken var helt blå. Fotgängare, parkerade bilar samt vapen/föremål fanns fortfarande kvar på banan men allt annat var borta. Det stora hotellet vid Washington Beach var den enda byggnaden som fanns kvar.

Bild :mellow:

Jag testade att dö och när jag kom till sjukhuset var allting som vanligt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Senitel: Nej, jag har inte moddat.

Kariya: Nej, det hände bara en gång. När jag laddade spelet igen var allt som vanligt.

Edit: Det var nån annan som hade upplevt den här buggen och skrivit om det i en gammal topic, fast han hade varit inne på Malibu Club innan husen försvann.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senitel: Nej, jag har inte moddat.

Kariya: Nej, det hände bara en gång. När jag laddade spelet igen var allt som vanligt.

Edit: Det var nån annan som hade upplevt den här buggen och skrivit om det i en gammal topic, fast han hade varit inne på Malibu Club innan husen försvann.

JAg hade med för mig att det kommit upp innan..

Redigerad av siggge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra så med flit så stan blir onsynlig, Iallafall på PS2. När man går in i hotellet där man kan spara så hoppar man upp på klädskåpet i tommys rum så blir stan onsynlig. Kanske händer så när man gör som du gjorde, eller så är det en bugg. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor