Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Alldeles nyss när jag spelade Vice City råkade jag ut för en enorm bugg. Jag hade varit inne på polisstationen och tagit poliskläderna två gånger och när jag gick ut hade alla hus försvunnit och marken var helt blå. Fotgängare, parkerade bilar samt vapen/föremål fanns fortfarande kvar på banan men allt annat var borta. Det stora hotellet vid Washington Beach var den enda byggnaden som fanns kvar. Bild Jag testade att dö och när jag kom till sjukhuset var allting som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Konstigt att det är du som hittar alla buggar, arvid. Du borde bli speltestare ir nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det jag skulle ha gjort då vore att plocka alla paket, alla Rampanges och alla vapen, det är alltid en bit på vägen mot 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det jag skulle ha gjort då vore att plocka alla paket, alla Rampanges och alla vapen, det är alltid en bit på vägen mot 100% Det är ju fusk att göra så och jag vill ju inte spara när banan ser ut så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 hardu moddat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 var de fortfarande så när du stängde av de och på de igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Senitel: Nej, jag har inte moddat. Kariya: Nej, det hände bara en gång. När jag laddade spelet igen var allt som vanligt. Edit: Det var nån annan som hade upplevt den här buggen och skrivit om det i en gammal topic, fast han hade varit inne på Malibu Club innan husen försvann. Redigerad 26 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Senitel: Nej, jag har inte moddat. Kariya: Nej, det hände bara en gång. När jag laddade spelet igen var allt som vanligt. Edit: Det var nån annan som hade upplevt den här buggen och skrivit om det i en gammal topic, fast han hade varit inne på Malibu Club innan husen försvann. JAg hade med för mig att det kommit upp innan.. Redigerad 26 juni, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Man kan göra så med flit så stan blir onsynlig, Iallafall på PS2. När man går in i hotellet där man kan spara så hoppar man upp på klädskåpet i tommys rum så blir stan onsynlig. Kanske händer så när man gör som du gjorde, eller så är det en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts