Esperanto Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Har det hänt nånting konstigt på er Vice City när ni har sparat och har en motorcykel i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Nä, det har inte hänt något skumt för mig när jag har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag sparade alla olika motorcyklar och moppar i ett garage vid Hymand Conda, nästa gång jag skulle hämmta en Mc så var Freeway (tror jag, jag brukar blanda ihop Freeway och Angel) borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag sparade alla olika motorcyklar och moppar i ett garage vid Hymand Conda, nästa gång jag skulle hämmta en Mc så var Freeway (tror jag, jag brukar blanda ihop Freeway och Angel) borta. så hände för mig också..jag hade 2 angel/freeway och 2 PCJ..pcj försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hydman Conda? Om det är det höga huset som man kan köpa med en helicopter på taket så har det hänt mig med, hade 4 pcjs i stora garaget...men dem försvann. Jag hade en LoveFist bil där med som också försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts