emil771 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 var kan man hitta Romero's Hearse?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Finns inte den vid begravningsbyrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad jag vet så kan man bara se den på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 var ligger begravningsplatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 var ligger begravningsplatsen? Du kan bara ha den under ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vilket uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Kommer inte ihåg vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det är ett uppdrag som man får av kubanerna.(Tror jag) Man får det ifrån Umberto Robina iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 de är väl haiterna som kör runt i den och släpper ut som kistor me bomber i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 de är väl haiterna som kör runt i den och släpper ut som kistor me bomber i När jag körde det uppdraget trodde jag först att man skulle ta kistorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 den ligger vid pizzerian i haiti =) till höger om man kollar mot den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 När jag körde det uppdraget trodde jag först att man skulle ta kistorna... ja det trodde jag också så jag körde på den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 man får det uppdraget ganska i början av Avery carrington..eller vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts