Scarface Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Alla andra spel funkar förutom action spelen . Inte ens Doom funkar :"> . Snälla jag vill ha hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Alla andra spel funkar förutom action spelen . Inte ens Doom funkar :"> . Snälla jag vill ha hjälp!! dom andra spelen kräver ju säkert inte lika mycket av datorn som actionspelen, kanske dags att köpa ny dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 dom andra spelen kräver ju säkert inte lika mycket av datorn som actionspelen, kanske dags att köpa ny dator? Ähumm, Doom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ähumm, Doom?? vad är det för fel då? kommer det upp en felruta, blir det fel på installationen eller kommer du inte in i spelet? Var lite tydligare + hur bra är din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Alla actionspelen hackar efter ett tag. Jag har en XP Home Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Alla actionspelen hackar efter ett tag. Jag har en XP Home Edition. jag menar hur mkt ram har den och mhz eller ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 haha, doom. Jo, det vore grant om doom laggade. Om du menar doom 3 så förstår jag dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts