Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Här kommer de två första in-game bilderna från Max Payne 2! Grafiken ser minst sagt ganska bra ut: titta denna länk: här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 sikken jävla grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Max payne är så #%&"@ bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Här var en till bild från samma sida... dock inte lika bra som de andra... http://se.gamereactor.net/DATABASE_BILLEDER/Jonte_may_payne1copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Oj vad glad jag blir!!!!! Max Payne var mitt absolut första actionspel! Det är därifrån jag har fått nicket Pain.... "Remedy lovar sanslös detaljrikedom och låga hårdvarukrav för PC-versionen" - gör mig extra glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Oj vad glad jag blir!!!!! Max Payne var mitt absolut första actionspel! Det är därifrån jag har fått nicket Pain.... "Remedy lovar sanslös detaljrikedom och låga hårdvarukrav för PC-versionen" - gör mig extra glad!!! Mmmm...min signatur är också lite inspererad av maxpayne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Mmmm...min signatur är också lite inspererad av maxpayne Tycker den e skitcool jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 va ful han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Nice sign Wolf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Är MAx payne äldre här elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Undrar om det är samma gubbe. Man får ju hopas man undrar ju va som hände i slutet av "Max pain 1". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja, det är samma... http://se.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=8887]Det sägs att Max är 15 år äldre i del två och ger sig efter en samling korrumperade poliser efter att han släppts från fängelset där han avtjänat sitt straff för alla som dödades i det första spelet. Remedy lovar sanslös detaljrikedom och låga hårdvarukrav för PC-versionen. Vi återkommer såsnart vi vet mer om bastubadande, knivbärande Maxxo Pejjnos återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) ja, det är samma... Hmm undra vad han sa till domaren i rättegången? För att dömas till ett så litet straf han döda minst 1000 mäniskor i "Max Payne 1" Redigerad 29 juni, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja, det är samma... Borde han inte hämnas på han... öh... enögda snubben? Han "lovade" typ att få honom fri. (Eller? Mitt minne sviker... måste låna Max-ponken av Humbug igen. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Max Payne! Jag är såå stolt över att lilla Finland har lagat ett såå bra spel som har blivit mycket känt över hela världen jajaa, tillbaka till ämnet Jag måste säga DET är bra grafik! men jag undrar just om de är äkta eftersom på Remedys hemsida finns det ingenting om Max Payne2 står bara att det är på kommande 2003... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Borde han inte hämnas på han... öh... enögda snubben? Han "lovade" typ att få honom fri. (Eller? Mitt minne sviker... måste låna Max-ponken av Humbug igen. ) Du menar säkert "Alfred Wooden" ,inte sant Jag är nämligen en stor MaxPayne fan och en sån detalj får man inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har har inte det där störiga flinet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Liknar ju för f*n clintan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts