xekenx Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Borde inte detta spelet läggas in under Getaway och Mafia som GTA liknande spel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Man får väl vänta tills det kommer ut då. Eller har det kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 men det får ju inte bli för många spel där, och så likt gta är det väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Lika likt som Mafia, minst du Redigerad 26 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Max Payne också tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 True Crime: Streets of LA - har aldrig hört talas om det spelet (jag är inte så uppdaterad). Men om det liknar GTA så visst, varför inte? Men då vill jag ha lite mer info om spelet först... Max Payne har dock inget att göra med GTA, förutom att det ges ut av Take 2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 @ hultan: kolla denna topic, där finns det mkt screens och annan info om spelet! länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ok, såg trailern, såg bra ut. det blir eventuellt ett forum för True Crime: Streets of LA (finns det nån förkortning?). när kommer det ut i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ok, såg trailern, såg bra ut. det blir eventuellt ett forum för True Crime: Streets of LA (finns det nån förkortning?). när kommer det ut i sverige? TC: SoLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 TC: SoLA TLC Solar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 men det får ju inte bli för många spel där, och så likt gta är det väl inte? Jo det kommer vara typ som en blandning mellan getaway och gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Ja det borde va vid "GTA liknande spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 SÅ ja hoppas Hultenius lägger till en topic under GTA liknande spel. Trailen är hur grym som helst ju, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jo Max Payne har mycket att göra med GTA!! För GTA är skitbra och det är MaxPayne me! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Påminn mig när spelet kommer ut (eller några dagar innan) så ska jag se vad jag kan göra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts