eightball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 på gtaforums.com finns det en som har gjort en polis-mc. Bara att göra om den till svensk Här är länk till den topicen: http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...T;f=53;t=103346 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 gör om gallerian till kupolen i borlänge eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 gör om gallerian till kupolen i borlänge eller nåt Vad sa jag om Borås Närradio? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 på gtaforums.com finns det en som har gjort en polis-mc. Bara att göra om den till svensk måste man inte ta bort själva polisbilen då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 måste man inte ta bort själva polisbilen då??? Det är ju inte så enkelt, tyvärr. Polisbilens beteende är att ramma spelaren om han är efterlyst. Detta beteende ändras inte bara genom att man byter ut bilen mot en motorcykel. Om man kör omkring med en helt ordinär bil (T ex. Comet) och polisen kommer med sina motorcyklar för att ramma bilen så kommer de stackarna att flyga all världens väg. Beteendet måste ändras innan man kan lägga in motorcykeln, vilket kan vara väldigt jobbigt för den som inte är erfaren inom programmering, dvs. de flesta här på forumet. Modden San Angeles kommer att ha med en Police Bike. Vi får se hur den kommer att bli... Det här med snut-motorcykeln är dock så nära off-topic man kan komma. Det är ju egentligen inte något GTA: Sweden-relaterat. Men... Det hamnar precis i Ingenmansland EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) SVENSK BRANDMAN DELETED Återkommer snart... EB Redigerad 5 juli, 2003 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 brukar inte svenska brandmän ha svarta/röda kläder me gula reflexer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 brukar inte svenska brandmän ha svarta/röda kläder me gula reflexer? Jodå, du har så rätt så.. En brandman med såna kläder har jag aldrig sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Jodå, du har så rätt så.. En brandman med såna kläder har jag aldrig sett.. My bad! Måste ha hänt nåt här... Återkommer med rätt färger ganska snart! EB Redigerad 5 juli, 2003 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Såja! Här kommer den riktiga svenska brandmannen! Tanka hem (instruktioner medföljer) Så, vad tycks? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 snyggt!! (håller på med en sida, där jag komemr lägga alla mods) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 snyggt!! (håller på med en sida, där jag komemr lägga alla mods) Fråga först! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Såja! Här kommer den riktiga svenska brandmannen! Tanka hem (instruktioner medföljer) Så, vad tycks? EB Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Fråga först! EB jag kommer självklart ange skaparen, och länka till hans profil i detta forum, eller hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag kommer självklart ange skaparen, och länka till hans profil i detta forum, eller hemsida Men du måste ha tillåtelse från Stellan för att få använda namnet GTA: Sweden... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 använder inte GTA: Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 använder inte GTA: Sweden Låter som ett bra beslut Men samtidigt så kan du ju inte lägga upp bilder på t ex. min Brandman-mod om jag säger "Nä! Det får du inte!". Inte för att jag säger det eller så, men du måste ändå kolla upp med authorn så att det är OK. Att lägga ut någons verk utan lov är oproffsigt. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag lägger upp grejerna, sen tar jag bort dom som folk klagar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts