GtA FrEaK Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 hej var det inte kult att moda svenska saker till gta? ska vi inte fortsätta ha lite kult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Om SAAB klassas som svenskt så håller jag på för fullt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det är ju SAAB som gör att man skäms för att vara svensk nä men seriöst, den blir säkert bra.. ska bli kul att spränga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det är ju SAAB som gör att man skäms för att vara svensk nä men seriöst, den blir säkert bra.. ska bli kul att spränga den detdär lät ju lovande spränga SAAB:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det är ju SAAB som gör att man skäms för att vara svensk nä men seriöst, den blir säkert bra.. ska bli kul att spränga den Du ska var stolt att sverige gör en så stor bil som SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Du ska var stolt att sverige gör en så stor bil som SAAB nja, jag bor t.o.m i Trollhättan men har inga känslor för SAAB ändå.. dom gör urusla bilar helt enkelt *ursäkta offtopic* Redigerad 20 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vad har alla emot SAAB... tycker att deras bilar är både bra och snygga... längtar efter SAAB:en till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) nja, jag bor t.o.m i Trollhättan men har inga känslor för SAAB ändå.. dom gör urusla bilar helt enkelt *ursäkta offtopic* Jag har bott i trollhättan , och min morfar jobbade på SAAB och brorsan jobbar där mé.. Men ärligt, sluta snacka skit om SAAB det är ett fint gammalt märke EDIT: Det är bättre att köra moppe.. Redigerad 21 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 har själv haft saab så jag vet vad jag pratar om sen är det ju bara att kolla på dagens nya saabar... när man går på linan o kikar ser man att 95% av bilarna har apelsinskalslack och är buckliga lite överallt... dörrarna justeras genom att man hänger sig i dom osv... ingen vidare kvalitet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) nja, jag bor t.o.m i Trollhättan men har inga känslor för SAAB ändå.. dom gör urusla bilar helt enkelt *ursäkta offtopic* /me like you Volvo for life! (sorry for off-t) Redigerad 21 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 nu förtsätter vi göra mods de som vill inga kommentar bara när ni sätter en mod eller nåt sånt om ni vill ha modsen i en sida så kan jag sätta upp de i min sida www.gtafreak.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag bor också i Trollhättan och vi hade varit nått utan film i väst eller SAAB, men Volvo är ju populärast ute i båberg så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 varför dra upp den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Va bara tvungen att försvara Trollhättan sorry om det blev offtopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ok ska ja göra en volvo valp troopcarrier att ersätta OL barracks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det här med Nassar och invandrare som fajtas... Vilka gängbilar ska de ha? Nassarna kan ju inte glida omkring i tuffa gamla amerikanare (Haitian-bilen Voodoo ). De måste ändras till typ trimmad Volvo Duett eller VW Bubblan. Invandrarna kan köra typ moddade WV Corrado-liknande bilar (Små tighta grejer, Ali G-style) Vad tycks? De göbbarna som vaktar Tommys köpta hus. Vad ska de vara för personer? Snubbar i svarta suits hade vart tufft. Åsså ändrar man rösterna så att de säger andra grejer när man går nära dem. Detta gäller även för Nassar och invandrare. Typ "Eyo, vad händer mannen?" och "Vad fan stirrar du på, blatte?!" Jag gör ett fjortis-skin!! Paxat och klart! (Det finns en brud i spelet med synlig string . Bra att börja med... EB Min pappa har en VW New Beetle ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) jag tycker att nån kan ändra swat till picket eller hur det nu stavas jag kan nog fixa blueprint till picket bilen dem har i malmö om nån vill göra den (Jag kan inte göra den för jag SUGER på zmodeler) Redigerad 11 juli, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 nåra bilder innan den e polisbil det e min pappa som har fotat han var med när dem köpte den (har fler bilder men där finns personer med så jag vill inte lägga ut dem bilderna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/bild___1.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/bild___2.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/bild___3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 There is a SAAB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts