MytenAnton Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag har gjort en svenskmod.en svensk polisstation på andra ön.passar skit bra ihop med skribb's svenska polisbil...kommer med screen sen..måste ba hitta nån stans att lägga upp den på...men de e ba en beta så den e inte klar!!Nån som kan tipsa om nån sajt ? måste ju lägga upp zip filen med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 DET ÄR INTE MIN POLISBIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ok...a trodde de...sry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Hej! Först tänkte jag lägga ut min H&M-mod här om någon missat den: H&M-affär i North Point Mall http://user.tninet.se/~ffr048w/hmstore.gif Tanka hem! ------------------------------------------------- Sedan tänkte jag på det här med Borås lokaltidning och Guntorp Taxi. Om vi kom överens om ett fint namn för staden (Gärna ett som slutar på -köping eller liknande) så blir det enklare. Att skriva "Vice City" på de svenska moddarna känns inte helt 100%. Inte ens 50% faktiskt... Några förslag på ett fint namn? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 kalmar är tufft eller västervik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 kalmar är tufft eller västervik NEj Lidköping slår allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 hur får man upp rar-filer för på pixer går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) winrar http://rarlabs.com/download.htm Redigerad 24 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Grottköping eller Ankeborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 winrar http://rarlabs.com/download.htm jag menade hur man får upp rar-filer på internet för jag har en volvo S80 till vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Snyggt HM! OT: Min svenska polishelikopter får fyrkantiga blad! Beror ju på alpha kanalen men kan ni som gör moddar skiva en ordentlig readme!? (en del gör det men inte alla!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag menade hur man får upp rar-filer på internet för jag har en volvo S80 till vice city skicka den till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Skicka den till mig med!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Skicka den till mig med!.. jag menar att jag kan lägga upp den om han skickar den till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vad tycker ni om det jag skrev i denna tråden? Är det en bra idé? För som det är nu i denna tråden är det svårt att hålla reda på alla olika mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Väligt bra ide.. en tråd om svenska mods på ett ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 S80 måste ja ha.. sen så ska ja försöka gö en volvo 740..lr 240.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vad tycker ni om det jag skrev i denna tråden? Är det en bra idé? För som det är nu i denna tråden är det svårt att hålla reda på alla olika mods. det är bra! mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts