skribb Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 yo pelle, varför länkar du inte till min ambulanssjukvårdare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 det är tuffare med engelska och 8-9åringar ska inte spela gta Tuffare? Öhh... Ok? Jag ser inte behovet av en sida om svenska moddar på något annat språk än svenska. Ingen svensk har väl laddat hem de otaliga "Deutsche Polizei Wagon"-moddarna, eller? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 yo pelle, varför länkar du inte till min ambulanssjukvårdare? har inte hunnit (har ju inte varit hemma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ooops sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Kan man inte köra med bat-filer istället när man installerar? Skulle vara mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 varför skulle det vara lättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 därför då är det ju bara att packa upp filerna, sen köra batfilen. sen är allt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 volvo är mer svenskt!!!! SAAB är minst lika svenskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 SAAB är minst lika svenskt... Det kan jag inte hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Det kan jag inte hålla med om. båda ägs av utländska företag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) varför ka inte gtasajten ha en avdelning istället så kan alla som vill få sina mods där (antagligen dom flesta) då kan ju gta sweden bli mycket större efter som gtasajten.com har det om nu hultenius går med på det och då kan få godkänna om kvaliteen på grejorna är någolunda för att få platsa där Redigerad 12 juli, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 varför ka inte gtasajten ha en avdelning istället så kan alla som vill få sina mods där (antagligen dom flesta) då kan ju gta sweden bli mycket större efter som gtasajten.com har det om nu hultenius går med på det och då kan få godkänna om kvaliteen på grejorna är någolunda för att få platsa där låter som ett bra förslag. sen så kunde man ju börja använda sig av bat filer istället till installation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 går ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 går ej vad e bat fil egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 en fil som du trycker på så installerar den själv sakerna där dem ska ligga. skitlätt att göra batfiler. klarar vilken barunge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 en fil som du trycker på så installerar den själv sakerna där dem ska ligga. skitlätt att göra batfiler. klarar vilken barunge som helst. jo men då måste du skapa ett program som kan öppna gta3.img typ som GFXPAK till NHL spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 jo men då måste du skapa ett program som kan öppna gta3.img typ som GFXPAK till NHL spelen.. trodde GFXPAK funkade till alla spel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag ska precis börja lära mig att modda lite smått! Jag undrar bara om nån vet om paintshop pro är nått bra för ändamålet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts