Jump to content

GTA: VC Sweden

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

min sida är nu uppe!!

hittas här http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/index.htm

åker till sommarstugan nu, kommer hem om ca 2 veckor

Jag gjorde först min GTA: Sweden-sida på engelska, men jag insåg sedan att svenskar kommer vara de enda som laddar hem moddarna. Och då kan jag lika väl göra sidan på svenska så att även yngre spelare (vissa här på forumet är 8-9 år :D ) får lättare att hitta rätt.

Min sida är klar inom en snar framtid. Jag gör då förmodligen som GTA3_PLAYER och lägger upp de moddar som samlats här på denna tråd. Om någon inte vill att jag ska länka till er mod så säg bara till :lol:

EB

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju inte så enkelt, tyvärr.

Polisbilens beteende är att ramma spelaren om han är efterlyst. Detta beteende ändras inte bara genom att man byter ut bilen mot en motorcykel. Om man kör omkring med en helt ordinär bil (T ex. Comet) och polisen kommer med sina motorcyklar för att ramma bilen så kommer de stackarna att flyga all världens väg. :lol: Beteendet måste ändras innan man kan lägga in motorcykeln, vilket kan vara väldigt jobbigt för den som inte är erfaren inom programmering, dvs. de flesta här på forumet.

Modden San Angeles kommer att ha med en Police Bike. Vi får se hur den kommer att bli...

Det här med snut-motorcykeln är dock så nära off-topic man kan komma. Det är ju egentligen inte något GTA: Sweden-relaterat. Men... Det hamnar precis i Ingenmansland :D

EB

sluta spela proffs vetja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde först min GTA: Sweden-sida på engelska, men jag insåg sedan att svenskar kommer vara de enda som laddar hem moddarna. Och då kan jag lika väl göra sidan på svenska så att även yngre spelare (vissa här på forumet är 8-9 år :) ) får lättare att hitta rätt.

Min sida är klar inom en snar framtid. Jag gör då förmodligen som GTA3_PLAYER och lägger upp de moddar som samlats här på denna tråd. Om någon inte vill att jag ska länka till er mod så säg bara till :P

EB

det är tuffare med engelska ;) och 8-9åringar ska inte spela gta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor