mralex2000 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men du måste ha tillåtelse från Stellan för att få använda namnet GTA: Sweden... EB Vadå? Har han tagit patent på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 min sida är nu uppe!! hittas här http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/index.htm åker till sommarstugan nu, kommer hem om ca 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 min sida är nu uppe!! hittas här http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/index.htm åker till sommarstugan nu, kommer hem om ca 2 veckor Cool sida!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) min sida är nu uppe!! hittas här http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/index.htm åker till sommarstugan nu, kommer hem om ca 2 veckor Jag gjorde först min GTA: Sweden-sida på engelska, men jag insåg sedan att svenskar kommer vara de enda som laddar hem moddarna. Och då kan jag lika väl göra sidan på svenska så att även yngre spelare (vissa här på forumet är 8-9 år ) får lättare att hitta rätt. Min sida är klar inom en snar framtid. Jag gör då förmodligen som GTA3_PLAYER och lägger upp de moddar som samlats här på denna tråd. Om någon inte vill att jag ska länka till er mod så säg bara till EB Redigerad 6 juli, 2003 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Det är ju inte så enkelt, tyvärr. Polisbilens beteende är att ramma spelaren om han är efterlyst. Detta beteende ändras inte bara genom att man byter ut bilen mot en motorcykel. Om man kör omkring med en helt ordinär bil (T ex. Comet) och polisen kommer med sina motorcyklar för att ramma bilen så kommer de stackarna att flyga all världens väg. Beteendet måste ändras innan man kan lägga in motorcykeln, vilket kan vara väldigt jobbigt för den som inte är erfaren inom programmering, dvs. de flesta här på forumet. Modden San Angeles kommer att ha med en Police Bike. Vi får se hur den kommer att bli... Det här med snut-motorcykeln är dock så nära off-topic man kan komma. Det är ju egentligen inte något GTA: Sweden-relaterat. Men... Det hamnar precis i Ingenmansland EB sluta spela proffs vetja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 sluta spela proffs vetja... Han spelar inte! Han ÄR ett proffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 sa du säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Öh? Ska jag säga ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/volvo.JPG Volvo Cars Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag kan också göra om nån affär eller nåsånt..om de e nåt som ni tyker att ja ska gö så äre bara att hojta till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag håller på med en mod som det är svenska taxi stationer och bilar,taxi gubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jag kan också göra om nån affär eller nåsånt..om de e nåt som ni tyker att ja ska gö så äre bara att hojta till.. iställer för volvo på sunshine autos gör SAAB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 iställer för volvo på sunshine autos gör SAAB... volvo är mer svenskt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jag kan också göra om nån affär eller nåsånt..om de e nåt som ni tyker att ja ska gö så äre bara att hojta till.. Du kan göra om pizza husen till MAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Du kan göra om pizza husen till MAX! StellHell har ju redan gjort om det till Pizza Hut Kolla sidan 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jaha..Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 synd att inte subaru var svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 synd att inte subaru var svenskt Kan man få en rapport över vad ni har gjort som är svenskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 iställer för volvo på sunshine autos gör SAAB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Jag gjorde först min GTA: Sweden-sida på engelska, men jag insåg sedan att svenskar kommer vara de enda som laddar hem moddarna. Och då kan jag lika väl göra sidan på svenska så att även yngre spelare (vissa här på forumet är 8-9 år ) får lättare att hitta rätt. Min sida är klar inom en snar framtid. Jag gör då förmodligen som GTA3_PLAYER och lägger upp de moddar som samlats här på denna tråd. Om någon inte vill att jag ska länka till er mod så säg bara till EB det är tuffare med engelska och 8-9åringar ska inte spela gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts