StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Här tänkte jag att vi kunde samla alla våra svenska modifikationer. StellHells verk Svensk Enforcer Tanka: Enforcer.zip Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Enforcer.jpg Svensk Telefonkiosk Tanka: Telefon.zip Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Telefon_2.jpg Svensk polis-maverick Tanka: Polmav.zip Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/swe_mav.jpg Svensk postlåda Tanka: Postbox.zip Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/postlada.jpg Redigerad 26 juni, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Riktigt snyggt jobbat stellan!! Jag ska också försöka mig på moddingen nu tror jag, ska fortsätta på stellans linje med ett VC Sweden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Riktigt snyggt jobbat stellan!! Jag ska också försöka mig på moddingen nu tror jag, ska fortsätta på stellans linje med ett VC Sweden!! Hehe, tackar tackar.. Får väl tacka för hjälpen med topicen och allt det med då.. Nu tycker jag alla ska ta sitt strå till stacken så kanske vi snart har oss ett hel svenskt Vice City!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag jobbar på min polisstation. Har ej hunnit på senaste tiden pga film projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ska du inte lägga till GTA3_players och skribbs saker (tror inte dom har något imot det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ska du inte lägga till GTA3_players och skribbs saker (tror inte dom har något imot det) jag tycker att de får posta sina grejer själva dom kommer ju säkert att se denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) jag tycker att de får posta sina grejer själva dom kommer ju säkert att se denna tråd Jo iof, men allt svensk ska väl vara i huvudposten som stell postade? aja, skitsamma Redigerad 26 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jo iof, men allt svensk ska väl vara i huvudposten som stell postade? aja, skitsamma vet inte, eller hur är det tänkt stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Här tänkte jag att vi kunde samla alla våra svenska modifikationer "våra" vi" så...här ska alla svenska moddar vara, fast kanske var o en får uploada sina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) JAg tycker alla svenska moddar ska vara i huvudposten! Eftersom då behöver man inte leta i hela topicen för att hitta en mod. Redigerad 26 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Japp, hade tänkt att alla mods som rör sverige ska ligga i huvudposten. Dock så skriver jag ju självfallet dit vem som har gjort respektive mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 lyysande jobb me maveric'en! skit snygg. passar 1500 gånger bättre än den gröna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Kan inte en den nya modden heta Grand Theft Auto: Gotland efterssom det är soligt och så är det en ö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 lyysande jobb me maveric'en! skit snygg. passar 1500 gånger bättre än den gröna! Jasså, tackar tackar!! @ Arman.. Inte kan vi döpa det till gotland.. lyssna bara på hur dom pratar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 kalla de för kungsholmen man bor ju där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Kan inte en den nya modden heta Grand Theft Auto: Gotland efterssom det är soligt och så är det en ö! nä, Grand Theft Auto: Sweden låter bättre i mina öron iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hur gör ni om polisbilen,brevlådor o sånt....vilket program...vill oxå fixa till lite till GTA:SWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 @ alla: Sluta snacka om namnet.. det står redan så ge er.. @ nutcase2: Öppnar gta3.img och leta upp vad du vill modda.. sen så gör du det i något målar program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 @ alla: Sluta snacka om namnet.. det står redan så ge er.. @ nutcase2: Öppnar gta3.img och leta upp vad du vill modda.. sen så gör du det i något målar program.. Tack!!! Skit mycke tack! men vad ska jag öppna de me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Tack!!! Skit mycke tack! men vad ska jag öppna de me? Vice TXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts