HemuleN Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Taget från gta-action: San Andreas Release Date?!? 20.07.2003, 17:00 As a user announced somewhat spassig on decans car, it is possible, for skirt star of the world already for some time communicated, when Gta San Andreas will appear. Thus San Andreas will appear loud this unofficial skirt star report to 19.12.2003. Alleged release DATE is appropriate on the VCN Maverick as numbering. This is D193SA, thus December 19th 2003 San Andreas (one goes to the logic of the Gameentwickler forwards is not at all so absurd that. The 19,12 would be one Friday. Most Games appears freitags or on Wednesdays). http://gta%20action.com/matt/release.jpg Unfortunately - or fortunately - those are everything only speculations, then also earlier release would be quite possible Översatt med babelfish, så dålig e jag inte på engelska Redigerad 28 juli, 2003 av HemuleN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Lite mer svenskt HÄR Redigerad 28 juli, 2003 av joakimnestor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Taget från gta-action: San Andreas Release Date?!? 20.07.2003, 17:00 As a user announced somewhat spassig on decans car, it is possible, for skirt star of the world already for some time communicated, when Gta San Andreas will appear. Thus San Andreas will appear loud this unofficial skirt star report to 19.12.2003. Alleged release DATE is appropriate on the VCN Maverick as numbering. This is D193SA, thus December 19th 2003 San Andreas (one goes to the logic of the Gameentwickler forwards is not at all so absurd that. The 19,12 would be one Friday. Most Games appears freitags or on Wednesdays). Unfortunately - or fortunately - those are everything only speculations, then also earlier release would be quite possible Översatt med babelfish, så dålig e jag inte på engelska Hmmm fattar inte ett skit . det där babelfish är inte så bra va? . Hahahahahahahahahahahaha jag kommer skratta länge åt den översättningen Här finns fler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) " förendringar " lol men förlåt att jag råkade skriva fel då.. du som e så bra på svenska.. skriv nått själv istället för att klaga på alla andra.. Redigerad 21 juni, 2004 av rlle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Hmmm fattar inte ett skit . det där babelfish är inte så bra va? . Hahahahahahahahahahahaha jag kommer skratta länge åt den översättningen Här finns fler Det är översatt till engelska från tyska och inte till svenska så det är klart att du inte fattar nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 usch gammal topic, den jag återupplivade blev låst av........(nilynnuf) dåliga regler här på forumet, topicarna finns ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vadå dåliga regler? vad känner du att du kan tillföra till denna diskussion idag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 lol? WTF! Vad är detta för en tråd? Spelet har ett bekräftat realesedatum! Som då Rockstars har bekräftat! Inte 2005 eller något sådan framtida skit! 2004! 22 oktober! Tror jag det var! Kolla in deras hemsida! Lås denna tråd! Helt onödig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Rockstar släpper det givetvis på nyårsafton för att spelet skall bli så nytt som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vettefan varför rlle återupplivar en tråd från förra året.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Rockstar släpper det givetvis på nyårsafton för att spelet skall bli så nytt som möjligt Men fatta! NEJ! DET ÄR REDAN BEKRÄFTAT NÄR DET SLÄPPS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Men fatta! NEJ! DET ÄR REDAN BEKRÄFTAT NÄR DET SLÄPPS! Den här tråden är hur gammal som helst din badbboll. Rapporteeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nödvändigt? Ska man behöva låsa alla gamla topicar för att förhindra att folk drar upp dom? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts