rlle Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag var inne på en gta-hemsida och där stod det följande... GTA San Andreas blir det nya gta spelet enligt rockstar.. dom avslöjar inte vad spelet kommer att innehålla men det står att det kommer att göras en massa förendringar från de tidigare gta spelen. Det står att man inte ska förvänta sig att spelet kommer att vara likt varken gta3 eller vice city.. tillsist står det: GTA SAN ANDREAS:Release datum: 31dec 2004! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag var inne på en gta-hemsida och där stod det följande... GTA San Andreas blir det nya gta spelet enligt rockstar.. dom avslöjar inte vad spelet kommer att innehålla men det står att det kommer att göras en massa förendringar från de tidigare gta spelen. Det står att man inte ska förvänta sig att spelet kommer att vara likt varken gta3 eller vice city.. tillsist står det: GTA SAN ANDREAS:Release datum: 31dec 2004!!! "en gta sida"...okej...och du vågar inte ge ut adressen därför att??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 hm...kanske du kan ge oss adressen så vi kan läsa där...och då kan hultan oxå kolla upp om de verkligen stämer så de inte e nå på hit som nån håller på o sprider! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag läste också det på en sida.. men jag kan inte ge ut adressen för då skulle min mormor bli arg... det står även att gta crime online endast kommer till mobiltelefoner.. (jag är ironisk) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag läste också det på en sida.. men jag kan inte ge ut adressen för då skulle min mormor bli arg... det står även att gta crime online endast kommer till mobiltelefoner.. (jag är ironisk) FY FAN, de va de sämsta jag hört i mitt liv! ärligt! hahahahhahahahaah...jag kommer garva hela jävla natten nu hoh....fy fan...hahahahahahahaha... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Lol, San Andreas har inget releasedatum. Spelet är ens inte bekräftat av R*. Dessutom tror jag aldrig att någon skulle vara så dum och släppa ett spel på nyårsafton Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 hoppas det släpps då. om ni glor på min sida så ser ni varför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 vilken e din sida då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 tro det eller ej men så stod det ialla fall.. jag har inte sagt att det är så.. det stod release datum:31dec-04 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 "en gta sida"...okej...och du vågar inte ge ut adressen därför att??? jag var bara inne och sökte på gta san andreas.. kommer ej ihåg adressen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag var bara inne och sökte på gta san andreas.. kommer ej ihåg adressen forsätt ljug...ingen kommer ändå att tro dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 tro det eller ej men så stod det ialla fall.. jag har inte sagt att det är så.. det stod release datum:31dec-04 Tro det om du vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag läste också det på en sida.. men jag kan inte ge ut adressen för då skulle min mormor bli arg... det står även att gta crime online endast kommer till mobiltelefoner.. (jag är ironisk) Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 FY FAN, de va de sämsta jag hört i mitt liv! ärligt! hahahahhahahahaah...jag kommer garva hela jävla natten nu hoh....fy fan...hahahahahahahaha... förlåt för de här inlägget! (ovan) Jag var skit tröt när jag skrev de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 de bra säger det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag var inne på en gta-hemsida och där stod det följande... GTA San Andreas blir det nya gta spelet enligt rockstar.. dom avslöjar inte vad spelet kommer att innehålla men det står att det kommer att göras en massa förendringar från de tidigare gta spelen. Det står att man inte ska förvänta sig att spelet kommer att vara likt varken gta3 eller vice city.. tillsist står det: GTA SAN ANDREAS:Release datum: 31dec 2004!!! är du dum? på nyårsafton??hahahaha...releasdatumet kan omöjligt vara på nyårsafton. om du ska ljuga kan du väl göra det ordentligt iallafall..förresten så är det inte ens säkert att det blir san andreas heller.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 förlåt mig. jag tar tillbaka vad jag sa. nu tror jag dig. jag har hört på annat håll om det där också. men det är ju såklart bara ett påhitt..men du talade sanning iallafall.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 1.spelet får ett bra namn. 2.det ska släppas nån gång år 2004-2005 3.ska se om jag hittar adressen igen. 4.mitt namn e andreas därför har spelet ett så bra namn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 " förendringar " lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts