puzzle Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/stadiummap.gif Mysteriet backom stadium Jag hade glömt att på stadium i vice city man kan gå in vid ett viss tid i dygnet runt kl 20:00 ungefär så ordnas olika tävlingar på den stora stadium ! Den här är finaste detalj som finns i vice city! Jag gjorde en gång många hopp med motorcyckeln in i stadium arean mycket häftigt.. Det finns många olika events titta bara på enter dörren så kan du see namnet och de börjar kl 20:00 kväll tid där enter dörren öppnas och du kan gå in i stadium.. Jag kommer att posta bilder på de olika events som man kan göra i stadium. Om ni har bilder posta ni ochså här.. Here är den första bilden jag gjorde in i stadium hette Car Race.... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/stadiumcarrace.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Här är en bild på Dirt Ring Event som man can göra på stadium... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/stadiumdirtring.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Sorry...men det är inte hemligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 coolt! det visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Hemligt? ehh...jag lista ut de 4 dagar efter VC släppts till ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol ab hm... ja.. orka kommentera de där äns =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol ab hm... ja.. orka kommentera de där äns =P Snackaru om "Funny Forum AB"? Aktie bolag? Jag tror jag köper några....hoppas de går upp, du har juh trots allt gett upp reklam om de! heheh....hahahahah...dåligt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Snackaru om "Funny Forum AB"? Aktie bolag? Jag tror jag köper några....hoppas de går upp, du har juh trots allt gett upp reklam om de! heheh....hahahahah...dåligt....... ...Tar du allt allvarligt eller ville du bara bevisa att du visste att AB betydde Aktie bolag?..Vaddå gett upp reklamen om det?..Är du blind den finns i min signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ...Tar du allt allvarligt eller ville du bara bevisa att du visste att AB betydde Aktie bolag?..Vaddå gett upp reklamen om det?..Är du blind den finns i min signatur!!! Ne jag va ba lite tröt i går...men va fan kallar du de AB för....så lekta man fan när man va liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 är de nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ne jag va ba lite tröt i går...men va fan kallar du de AB för....så lekta man fan när man va liten! Öhh...lekte när man va liten...hehe...ok jag lekte med transformers...men visst...AB är mest en kul grej...ta det inte så allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts