jonil Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 att man kan simma man ska kunna gå in i alla hus bättre grafik och att man ska kunna åka inlines och cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 TobbeH Jo då, det stämmer..AIn suger. Jag tycker att man borde kunna köra driveby med shotgun och pistol. INTE rocketlauncher, trist med supervapen. det finns en hel del saker man borde kunna göra, fast jag orkar inte säga det folk redan har sagt tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 barn ska INTE finnas, jag vill inte döda små söta barn :'( Håller med föresten är det förbjudet att ha med barn i såna spel.(det skulle bli lite övergroteskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 simma kan man göra om man laddar ner en mod som finns på adressen http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/gtavc/dow...wimming_mod.zip bild: http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/gtavc/bilder/mods/swimming_mod.jpg (förlåt gtZ att jag länkar till en mod utan till låtelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag har mycke önskningar... orkar inte skriva alla! Men min största är att det utspelas på 70-talet! Vilket jag har flera andledningar till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Borde vara som i menyn i Sims att man kan skapa huvudpersonen, olika ansikten, etc. Och privatjetplan... Och jetskis! Och lite mer "av med delar möjligheter"! Är det liksom verkligt att man med ett skott av M4:an skjuter av huvudet på en person när man inte kan såga av ett endaste finger med motorsågen? Mer blod och delar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) GLÖM Redigerad 13 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 det borde kul fall man kunde dra ner byxerna och klsingarna på gubbarna eeeh... riiiight.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 ärligt talat så är jag ganska nöjd med vice city som det är...om R* behåller grafiken ungefär som den är och förbättrar ett par småsaker i spelet så är jag nöjd..på villkoret att det är en myyyyycket längre story, med mååååånga fler timmars uppdrag..plus möjlighet att välja svårighet..då skulle spelet vara jättebra. kort sagt så är det enda jag begär en mkt längre story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Polisen måste se brottet man görMan ska kunna göra mer rörelser t.ex. ligga med sniperMan ska kunna köpa bilarMan ska KÖPA kläder, inte bara få dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Här är en bild på San Andreas. Är det en fejk eller. Den ser i alla fall väldigt realistisk ut. Mina önskemål är Absolut inget val av svårighets grad efterssom man bara kör på det lättaste och klarar allt för lätt och för snabbt. Annars tycker jag att det borde finnas lite mer fåglar i 3-D och Djur nu när dom har fiskar på VC. Lite mer fordon som cykel och skatebord skulle inte skada. Det viktigaste av allt som jag verkligen saknar från GTA3 är Tågen och Tunnelbanan. De borde också göra en spårvagn eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Foo: Den är fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Men den är riktigt bra gjord. Den ser ut att vara riktigt, men den som gjort den måste ha känpar hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Men den är riktigt bra gjord. Den ser ut att vara riktigt, men den som gjort den måste ha känpar hårt... Jag tycker inte den ser bra ut, alla gator är ju helt fyrkantiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Jag tycker inte den ser bra ut, alla gator är ju helt fyrkantiga! Brukar gator se ut som maskar eller? Om du menar att dom inte går diagonalt så gör dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Brukar gator se ut som maskar eller? Om du menar att dom inte går diagonalt så gör dom det. Jo, men jämför med gatorna i t.ex. Vice City! Redigerad 5 oktober, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) Jag tycker att tiden skulle vara realistisk, tex att en timma går på 60 min osv. Kanske lite överdrivet om det skulle bli vinter o sånt då måste man spela länge. Redigerad 5 oktober, 2003 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 godkänd grafik, inte simma, cykla, moppe, mer plan, och helikoptrar, bättre ljud, , kanske lite kloaker om man kan gå i, bättre AI, bra grafik, bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Här är en bild på San Andreas. Är det en fejk eller. Den ser i alla fall väldigt realistisk ut. Mina önskemål är Absolut inget val av svårighets grad efterssom man bara kör på det lättaste och klarar allt för lätt och för snabbt. Annars tycker jag att det borde finnas lite mer fåglar i 3-D och Djur nu när dom har fiskar på VC. Lite mer fordon som cykel och skatebord skulle inte skada. Det viktigaste av allt som jag verkligen saknar från GTA3 är Tågen och Tunnelbanan. De borde också göra en spårvagn eller två. lol @ Fishermans Wharf! Från 1:an's San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Men borde kunna få böter om man kör på ett djur t.ex älg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts