_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Och så får ni inte glömma.. att om man ligger uppe på taket med en sniper. Sen skjuter man ner på en snubbe.. och han dör..utan att snuten såg det. Så får man snuten efter sig ändå .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det här kanske låter lite sjukt men jag tycker att det ska finnas barn och hundar, och andra djur. bara för att det ska bli verkligt. det finns ju barn på rktigt. det är inte för att jag vill slå ihjäl barnen eller så men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det här kanske låter lite sjukt men jag tycker att det ska finnas barn och hundar, och andra djur. bara för att det ska bli verkligt. det finns ju barn på rktigt. det är inte för att jag vill slå ihjäl barnen eller så men.... Ehh... Jag nämnde det tidigare. Läs de första inläggen först... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 det här kanske låter lite sjukt men jag tycker att det ska finnas barn och hundar, och andra djur. bara för att det ska bli verkligt. det finns ju barn på rktigt. det är inte för att jag vill slå ihjäl barnen eller så men.... man får väl inte ha me barn i våld spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Bilarna borde kunna gå sönder mer, och så om de typ finns en motor väg eller en större väg så borde de va rätt mycket trafik, och så får inte bilarna bara försvinna och komma fram hur som hälst, sen borde de oxå va att snutarna jagar andra folk i bil, och att polisen kunde ta böter som i mafia ni vet, sen en till grej, alla bilar står helt olåsta? De borde va som på mafia de me, att man måste försöka få upp dörren me en grej, sen om snuten ser så blir man efterlyst (som på mafia) inte som på vc då man kliver in i en bil o blir efterlyst,de kan ju va en egens bil! Aja de borde ta lite mer från mafia tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nå't jag stör mig på fett är att om man är ute och kör (i GTA) och står still på vägen, så kommer helt plötsligt en polisbil och kör in i dig. Då hoppar snutfan ut och arresterar en! Skitstörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Sen för er som inte har nå o göra och vill läsa mer önskningar, som dok e på engelska(men de ska väll inte va nå större problem?), kan trycka Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 detta kanske låter lite dumt men..... man ska behöva SOVA inte bara så att du kan springa runt 4000 dygn..... och så ska man kunna få sjukdommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 tycker dom ska ha multiplayer på ps2:an ... har hört att de kommer vill också kunna cykla...åka skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 1.vapenlager :"> så att man inte kan ha alla vapen i *fickan* utan kanske max 5 vapen som hänger på ryggen, resten har man i vapenlagret. 2. stora evenemang som marknader och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Det borde finnas fler saker och göra på alla stälen som TEX Pizzerian Där borde man kunna spela på atomaterna. Och så ska det finnas mer plan tycker jag. Och att mäniskorna också skulle gå in i afärerna och köpa vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gais Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag är inte ny så jag behöver lite mod banor till gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 detta kanske låter lite dumt men..... man ska behöva SOVA inte bara så att du kan springa runt 4000 dygn..... och så ska man kunna få sjukdommar Man sover ju när man sparar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 man får väl inte ha me barn i våld spel? ja men barnen ska ju vara så jä*la snabba så det inte går att skuta dom och hundarna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Men då kommer någon person modda om det så att det går att skjuta hundarna och barnen. Det förstår du väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ärligt talat så sluta överdriv! GTA har ju sin charm! :'( Det där med rödlyse kommer bara bli ultimat störande,samt haltandet. Och det där med att man skulle bli efterlyst och ligga lågt läääänge är ju rent idiotiskt. Få är det inte GTA längre! På GTA vill man kunna slakta! . Och att man inte skulle klara sig i GTA om man ramla ner för ett högt hus´,det är ju GTA's charm det ska inte va 100% realistiskt, för man dör ju om det är ett tillräckligt högt hus ändå. Och att skapa ett gäng.....njaae det vettefan, då skulle det inte va GTA längre om man var tvungen o köpa vapen och skit till dom. tänk på det här! tänk på konsekvenserna leder till om man t.e.x skulle få polisen efter sig när man kör mot rött...det blir ju bara störande! för jag vet att Rockstar games tar åt sig från sånna här inlägg etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 w0rd! GTA är GTA, och det ska vara precis som det är! Det enda som behöver fixa är den dåliga AI:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 man kunde skuta med vapen men inte allt för tunga i bilen,katter och hundar och barn skulle finnas,att när man går in i något hus skulle det vara en annan familj där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag tycker att kunna skapa ett gäng och kunna välja ut människor till sitt gäng, och köpa in vapen till dom, kunna välja vilket distrikt dom ska vara i, kriga med andra gäng om vem som ska bestämma i San andreas Där sa du nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts