Raised Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har problem med att få fram ljudet. Jag läste lite på fraps hemsida och de gav förslag om "Total Recording" som spelar in ljud i program. Jag drog ner detta program men får inte rätt på det. Vill gärna få in ljud på filmerna jag spelar i i grand theft auto vice city. Någon som har en lösning på detta? Skulle behöva hjälp så snarast som möjligt. //Raised Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har problem med att få fram ljudet. Jag läste lite på fraps hemsida och de gav förslag om "Total Recording" som spelar in ljud i program. Jag drog ner detta program men får inte rätt på det. Vill gärna få in ljud på filmerna jag spelar i i grand theft auto vice city. Någon som har en lösning på detta? Skulle behöva hjälp så snarast som möjligt. //Raised skaffa snagit 5.0 eller nyare (om det finns) då kan du spela in både film och ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag använde Digital Sound Recorder... men det var ganska onödigt egentligen för man hör inget på grund av bakgrundsmusiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 hur får man bort fps grejen i högra hörnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 det är inbyggt i fraps, det syns inte i filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_city_fan Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Fraps papas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raised Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag testade snagit men fick inte riktigt rätt på det. fattade inte riktigt hur det fungerade .. att dom inte har ett program som BÅDE tar in ljud och film .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 är det någon som vet hur man gör snygga övergångar mellan scenerna i filme...som hultan hade i sin film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts