Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag fattar inte vad man ska göra i det uppdraget "Shakedown"... Man gör det för personen "V". Kan någon förklara vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Krossa alla fönster i varuhuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Krossa alla fönster i varuhuset! jäklar, är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jäklar, är det svårt? Nej inte alls, använd Mac-10 och följ ikonerna på radarn för att hitta alla fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Jag fattar inte vad man ska göra i det uppdraget "Shakedown"... Man gör det för personen "V". Kan någon förklara vad man ska göra? lätt uppdrag. ta bara uzin och skjut sönder ner alla fönster..sedan vill jag bara påpeka att personen V...är DU, alltså Vercetti. Det är ingen du jobbar åt, du gör det för att butiksägarna ska betala för ditt "skydd". Redigerad 25 juni, 2003 av fst0202 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts