rlle Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag skulle definitivt gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 De borde göra en film, de har jag tänkt på skit länge! Fan vilken succé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har läst i en tidning för ett antal månader sen att de kanske ska göra en GTA3 film, men som sagt, bara kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 de skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 dom sa också att om filmen floppar då kommer gta serien få lite dålig status så det är ett kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 De borde göra en film, de har jag tänkt på skit länge! Fan vilken succé! ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 gå in på www.imbd.com eller www.imdb.com typ. och sök på filmen Grand Theft Auto. Dom HAR gjort en film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 med de e nån gammal skit film...de ska va en ny film...i vice city...samma story som gta vice city....grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag tycker dom hellre borde göra en film om GTA3. En Vice City film skulle påminna för mycket om de serier och filmer som varit inspirationskällor till GTA Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 gå in på www.imbd.com eller www.imdb.com typ. och sök på filmen Grand Theft Auto. Dom HAR gjort en film! Ja, men den filmen bygger inte på spelen över huvud taget, det råkade bara bli samma namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag skulle definitivt gjort det nähä! klart jag skulle sett den! Vilken VC-spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det stämmer att filmen kommer floppa, så är det nästan alltid med spel som blir filmer. Se bara på Tombraider. Efter att Tombraiderfilmen hade gått så slutade spelen att sälja och nu måste dom göra om så att det nya spelet, Angel of darkness, blir annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Men de e ju fyfan klart att man skulel e den! men ja tycker också att vi skulle göra en.. alla på forumet.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Men vill ni se en Vice City film hyr SCARFACE allt är ju copat därifrån, villan man bor i, lägenheten med motorsågen och uppdraget då man kollar i en killes fönster osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts