NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nån som har lust o skicka mig massa gryma -Ny gjorde- stunts från VC! Ska klippa ihop o lägga till musik o sånt....! Jag kan nämligen inte göra vc filmer...fraps funkar inte i mitt vc....vc funkar inte heller felfritt....så skicka så redigerar jag! Så...e nån me i mitt Team!? Vill ha högst 3-5 pers! Så skriv in er nu, så fixar vi e fett fin film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nån som har lust o skicka mig massa gryma -Ny gjorde- stunts från VC! Ska klippa ihop o lägga till musik o sånt....! Jag kan nämligen inte göra vc filmer...fraps funkar inte i mitt vc....vc funkar inte heller felfritt....så skicka så redigerar jag! Så...e nån me i mitt Team!? Vill ha högst 3-5 pers! Så skriv in er nu, så fixar vi e fett fin film! Du fuskar väl inte i tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 va? Hur då fuska! Nej.... Jag ska inte använda filmen till tävlingen...om jag gör de så måste alla va me på de och så om vi vinner så ska alla få nån del! Men de e mest för skojs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 haha, klippa sönder t-shirten. Ne du, klara dig själv i tävlingen. "om jag gör det" , herregud. Bestäm dig för att göra en till tävlingen eller till almänheten på en gång. Just nu vill nog ingen lita för mkt på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Va fan! Ok jag visste inte att man vann nån t-shirt...! Ok softa, jag ska inte ta med den till tävlingen! Desutom om jag skulle göra de så vet hultan att jag gör de och då tar han bara inte med den i tävlingen....! eller hur! Eller så väntar vi tills efter tävlingen! Bli inte så tjurig o börja klaga direkt som om jag kommer utnytja de här! Hatar såna som håller på så, desutom nu när jag e så irriterad! Så sluta e du snäll! >>JAG SKA INTE ANVÄNDA DEN TILL TÄVLINGEN!<< Då väntar vi tills efter då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts