GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Vart hittar man poliskläderna i VC? Jag va inne i polistationen på första ön, men de gick inte så bra! Och man måste ha klarat hela spelet eller tagit alla 100 gömda paket för att få en hunter va? 100 paket kom den typ till första ön längst ner till väsnter och 100% tredje ön mitten till vänster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Du måste klara updraget "Copland" sen finns dom i Dush rummet. Men om du vill ha huntern så finns den vid militär basen när du klarat hella storyline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Du måste klara updraget "Copland" sen finns dom i Dush rummet. Men om du vill ha huntern så finns den vid militär basen när du klarat hella storyline. thx, dushrummet i polisstationen? och för vilken gubbe gör man uppdraget "copland" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 thx, dushrummet i polisstationen? och för vilken gubbe gör man uppdraget "copland" då? Bokstaven är "V" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Bokstaven är "V" . oki! tack så mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 gör man inte copland uppdraget för malabi clup ? har för mig de ajja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Vart hittar man poliskläderna i VC? Jag va inne i polistationen på första ön, men de gick inte så bra! Och man måste ha klarat hela spelet eller tagit alla 100 gömda paket för att få en hunter va? 100 paket kom den typ till första ön längst ner till väsnter och 100% tredje ön mitten till vänster.. För att få huntern. Karat strory line eller tagit 100hp finns huntern vid militärbasen. Har du gjort båda sakerna finns huntern vid militärbasen och ocean wiew eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har du gjort båda sakerna finns huntern vid militärbasen och ocean wiew eller vad det heter Ocean view heter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ocean view heter det... Annars var det det jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Annars var det det jag skrev Nä, du skrev "ocean wiew". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nä, du skrev "ocean wiew". men Ocean wiew om det ska vara så noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 men Ocean wiew om det ska vara så noga Nä han tänkte på Ocean view Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 har inte fixat huntern + poliskläder än.. vc är ju hos min granne, de é ju hans. skulle vilja ha vc:pc! men iaf så har vi bara kommit till första uppdraget hos gubben "K".. när man ska rädda "Lance Vance Dance" från tippen.. Nåt tips hur man ska göra? (Lance dör alltid när man räddat honom eftersom.... eh ...som skjuter på oss. Ska man landa med en helikopter kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ta automatgeväret som ser ut som en m4a1 (kanske är det, men inte säkert), den finns hos det feta tanten som har en voodoo, i mitten av det kvarteret finns det ett sånt vpen, sen är det bara att skuta på folket som vaktar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Nä han tänkte på Ocean view egentligen...lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts