Memphis Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) http://chris.d2g.com/gallery/album01/fickpengar?full=1 110 körningar Redigerad 25 juni, 2003 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 En liten fråga bara, jag ser att du har kommit hyfsat långt i storyn eftersom att du har köpt filmstudion. Men varför har du inte köpt något bättre än en Mac 10?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 http://chris.d2g.com/gallery/album01/fickpengar?full=1 110 körningar Hur länge körde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 En liten fråga bara, jag ser att du har kommit hyfsat långt i storyn eftersom att du har köpt filmstudion. Men varför har du inte köpt något bättre än en Mac 10?! Jag har kommit ganska långt i storyn men har ändå kvar min gamla Mac-10, det är ju den bästa smg:n som man kan gå med samtidigt som man skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Hur länge körde du? Hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 2.5 eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nu har jag handlat upp alla pengar (nästan) köpte trykeri, hamn, sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 man ska ju göra 100 körningar med taxin.. men man måste väl inte göra dom på en gång..``? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 man ska ju göra 100 körningar med taxin.. men man måste väl inte göra dom på en gång..``? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har hittat ett enklare sätt nu att fixa pengar 40000 på 6min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag skulle göra 100 i sträck med taxin, men efter 85 kom en J*vla polisbil framför mig så jag voltade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 nej Va?! Måste man inte? Det måste man ju med alla andra liknande saker... (T.ex. brandbilsuppdragen, pizza boy, o.s.v.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 på gta 3 Gjorde jag 140 i rad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 på gta 3 Gjorde jag 140 i rad!! Det är mycket lättare i GTA III. Där brukar man bara få köra kunderna några kvarter men i VC brukar man få köra dom längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 klara alla på malubo club (staving?) och ställ dig vid penga grejan där du kan hämta perngar och gå och sov och låt vc stå på övert natten.. PENGAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) klara alla på malubo club (staving?) och ställ dig vid penga grejan där du kan hämta perngar och gå och sov och låt vc stå på övert natten.. PENGAR!!! Varför ska man gå och sova när det bara tar en dag i spelet för pengarutan att fyllas till max(10000) ? *edit*Missuppfattade dig.. :"> Trodde att du bara skulle stå där och sen när du vaknade skulle du gå och ta de ynka 10000 som är där.. Redigerad 26 juni, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaLys Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Om man ställer sig i pengagrejen så får man inga pengar, testade en gång att låta det stå på över natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 110 körningar Lär ha tagit 3h eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Jag gjorde 42 körningar i rad med Kaufman Cab och det tog ca 2 timmar. Fast för mig hackar spelet så tiden i Vice City går långsammare. Under de 2 timmarna jag spelade gick det ungefär 2 dygn i spelet. Redigerad 26 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts