Ocke Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 uppdragen grand theft auto för kenji och payday for ray för asuka är ju omöjliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Slå in koden för tanken sen e det lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ja det är väl inte dom alra enklaste uppdragen precis...men så svåra e dom väl inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag klarade dom också utan Koder.,.,.,.,.,.,.,.,.,., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Slå in koden för tanken sen e det lätt! vad slå in tank koden ? vad hjälper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 GTA3 Core Missions- en bra guide till uppdragen i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag klarade dom också utan Koder.,.,.,.,.,.,.,.,.,., Utan koder.....WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ja WoW det e coolt! jag vaarvade hela spelet utan koder första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ja WoW det e coolt! jag vaarvade hela spelet utan koder första gången Jo det har jag också gjort två gånger(Andra gången med massor moddar installerade)och jag tror nog dom flesta gjort det utan att fuska..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Och 3gången med 100hidden packets guide och moddar och koder ch allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Och 3gången med 100hidden packets guide och moddar och koder ch allt! Vad finns det för mening med att programera in koderna i spelet från första början??? Det kunde la lika gärna va koder som större huvuden...typ sådana och inte att man klarar spelet genom att slå in en viss kombination på ett tangentbord eller en handkontroll.....vilken utmaning det blir .......ner med alla koder som gör att man klarar spelet enklare och fram med mer roliga koder som jag skrev ett exempel på innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Vad finns det för mening med att programera in koderna i spelet från första början??? Det kunde la lika gärna va koder som större huvuden...typ sådana och inte att man klarar spelet genom att slå in en viss kombination på ett tangentbord eller en handkontroll.....vilken utmaning det blir .......ner med alla koder som gör att man klarar spelet enklare och fram med mer roliga koder som jag skrev ett exempel på innan Vissa gillar att köra med koder och andra inte, du får ta och acceptera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts