grand_theft_auto_3 Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Han(du) har ju snott designen direkt från gamla GTAsajten. och på vilket sätt är dom lika? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 och på vilket sätt är dom lika? Fattar du trögt? Den är exakt likadan bara att den är grön istället för blå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 jag tror gran theft auto 3 har gjort hemsidan för man tipsar bara inte om en hemsida som man inte känner eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 jag tror gran theft auto 3 har gjort hemsidan för man tipsar bara inte om en hemsida som man inte känner eller nåt Tror jag också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Men hur kunde han veta hur GTAsajtens (gamla) design såg ut när Tobias Nilsson inte visste hur den såg ut, han var ju inte äns medlem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 och på vilket sätt är dom lika? Men är din hjärna konstruerd av smällt ost eller? Herregud hur går det med tänkandet? Behöver du hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Men är din hjärna konstruerd av smällt ost eller? Herregud hur går det med tänkandet? Behöver du hjälp? Funnylin, Min hjärna fungerar hur bra som helst. Det är inte jag som gjort dom där, det är ju Tobias Nilsson. Och dom inte alls lika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 grand theft auto 3 känner du tobias nilsson?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 grand theft auto 3 känner du tobias nilsson?? ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 där har vi svaret varför han försvarar han till varje pris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 där har vi svaret varför han försvarar han till varje pris men Tobias Nilsson är snäll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 där har vi svaret varför han försvarar han till varje pris så jag tycker inte alls att ni ska bråka med honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 bara för man e snäll betyder inte det att man ska tycka hans hemsidor är "finaste i hela världen" LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Och dom inte alls lika. Har du sett gtasajtens gamal design? Om du inet gjort de kan du inte säga att den ser likadan ut som den nuvarande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Nu är det jag Tobias Nilsson som skriver. Är det någon som har bra tips på en bra design till min GTA: San Andreas hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 men Tobias Nilsson är snäll. Snäll?! 1. Han snodde designen och namnet GTAsajten 2. Han anklagade GTAsajten för att ha hackat hans sida 3. Han spammade ner både forumet och kommentarsystemet Inte vad jag kallar en snäll person. Föresten, du kanske har något du vill avslöja för oss? Din sista chans att visa om du har någon värdighet alls... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Snäll?! 1. Han snodde designen och namnet GTAsajten 2. Han anklagade GTAsajten för att ha hackat hans sida 3. Han spammade ner både forumet och kommentarsystemet Inte vad jag kallar en snäll person. Föresten, du kanske har något du vill avslöja för oss? Din sista chans att visa om du har någon värdighet alls... och hur är namnen gtasajten och gtahemsidan lika? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 innan var det grand_theft_auto_3 som skrev. men nu är det jag Tobias Nilsson. och jag tycker att ni ska lugna ner er lite. kan vi inte samarbeta i stället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 innan var det grand_theft_auto_3 som skrev. men nu är det jag Tobias Nilsson. och jag tycker att ni ska lugna ner er lite. kan vi inte samarbeta i stället? Samarbeta fram vadå? Och vad var det du skulle avslöja? Menar du att du inte har gjort det där Hultenius sa? Vad heter Asyriens huvudstad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Samarbeta fram vadå? Och vad var det du skulle avslöja? Menar du att du inte har gjort det där Hultenius sa? Vad heter Asyriens huvudstad? lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts