ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Kolla på HäR nån har SNOTT din design Hultan!!!!!!!!!! *EDIT* Dom hade bara snott index.php resten var med deras egna sunkiga kod... Redigerad 25 juni, 2003 av ZalCiNoWa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Kolla på HäR nån har SNOTT din design Hultan!!!!!!!!!! jävlar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol... Har du gett dom tillåtelse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nepp, men jag tror dom har lagt ner hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 titta i gästboken då... osynlig text på hemsida å sånt och där man ska skriva nytt, jag och ZalCinoWa har skrivigt där.. jag kallar mig "HATA DENNA SUG SIDA" om ni undrar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) hahaha verkar ha konkurans hultan Från Gta Hemsidan gta är det första gta spel som har kommit ut. gta kom ut till pc i oktober 1997 gta har kriterats för att gta är för våldsamt och det är ju gta. hahaha snacka om särskrivning Redigerad 25 juni, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 "gta har kritiserats för att gta är för våldsamt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag skrev detta i Gästboken och hans mejl: Hej... Alltså vem har gett dig tillåtelse att kopiera Hultenius hemsida? Din hemsida, http://www.wevik.com/gtahemsidan/index.php, är kopierad från GTASajten, www.gtasajten.com, jag tycker du ska lägga ner... Det är bäst för dig, han kanske stämmer dig.... Tänk på saken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nu är Det 544:03:04 Till kanske Nästa GTA kommer ut haha vadå kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har du gett dom tillåtelse? det verkar ju nästan vara hultan (ingen anklagelse) som gjort den, eftersom att den stämmer in som test hemsida till gtasajten, exemel: * Gtasajten och gta hemsidan är väldigt lika namn * designen är densamma fast en tidigare version * "nedräkning till nästa gta" kan vart som test till "Så många dagar tills vc till pc släpps men tyvärr ramlar denna teori (kanske?) på att hultan skulle nog aldrig stava så mycket fel som han gjort en ful ripoff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 det verkar ju nästan vara hultan (ingen anklagelse) som gjort den, eftersom att den stämmer in som test hemsida till gtasajten, exemel: * Gtasajten och gta hemsidan är väldigt lika namn * designen är densamma fast en tidigare version * "nedräkning till nästa gta" kan vart som test till "Så många dagar tills vc till pc släpps men tyvärr ramlar denna teori (kanske?) på att hultan skulle nog aldrig stava så mycket fel som han gjort en ful ripoff Solklar ripoff! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Solklar ripoff! No, wannabe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 hahaha, fan va fult Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 No, wannabe! HAHA! en wannabe hultan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Har ni sett loggan? Min j-kla webcam ger bättre bilder Edit: Jag var tvungen att kolla om kring lite på den helt k******* sida och hitta det här roliga felet: GTA 3 Eller Grand Theft Auto 3 kom ut Till PlayStarton 2 i Oktober 2001 Va sägs som att vi alla går och köper oss ett PlayStarton 2! Desutom har han skolkat otroligt många svenska lektioner! Redigerad 25 juni, 2003 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Vilken ÜBERNÖRD!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nu kan sidan inte hittas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Looooool Vilken skit sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vilka puckon det finns... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts