Dusse Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) I Västerås?? Där bor jag eightball: Naeee... Där vill inte jag åka iaf Var i västerås? Vi kanske kan träffas nån gång, om du har lust och tid? @ ZalCiNoWa: Om du vet var Hamre IP ligger kan du gå dit 14.40, vi spelar match då. Mitt lag heter Blackburn Rovers och vi spelar i blå-vita dresser. Jag står i mål. Skulle vara kul att träffa dig. Jag heter Rasmus om du vill veta det Redigerad 27 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Nu har jag gjort en laburint.. skit jobbig va den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Ska du inte lägga upp den? Redigerad 27 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Var i västerås? Vi kanske kan träffas nån gång, om du har lust och tid? @ ZalCiNoWa: Om du vet var Hamre IP ligger kan du gå dit 14.40, vi spelar match då. Mitt lag heter Blackburn Rovers och vi spelar i blå-vita dresser. Jag står i mål. Skulle vara kul att träffa dig. Jag heter Rasmus om du vill veta det Jepp det skulle vara kul! Men jag ska åka till Skåne nu i 2 veckor.. Men jag bor mitt i stan... Nära biblioteket Var bor du då? I Västerås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 hade ingen photoshop installerad så det blev en bmp: nähä pixas låter mig inte ladda upp nåt! nånannanstans men kan ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Pixas låter dig inta ladda upp för dom tar inte bmp filer tror ja eller så är det för den e för stor. snart kommer ett hotel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 den var för stor, och om jag ändrar till 256 färgers så blir gatorna konstiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) http://www.thearmageddon.net/gizmo/pixelcity/pixelcity4.gif tack gizmo! min första bild... den är inte klar än [EDIT]nu är den klar! Redigerad 27 juni, 2003 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/pixel_hotel.jpg Mitt hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 var har jag sett den polen? ( ) ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hur f*n ska man ladda upp den om man inte kan använda pixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 var har jag sett den polen? Polen ligger söderut tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 HEhe inte copierad men inspererad . Orka inte göra nån anurlunda pool så jag kolla din o jorde typ lika. Men inte badbollen iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 http://www.thearmageddon.net/pixel_skola.png så min bild va inte bra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hur f´n gör ni träden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hur f´n gör ni träden?? från första bilden. ( kolla första inlägget ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) jag gör mina träd själv, för jobbigt att ta dom frånnån annan bild... blev just klar med min nästa:http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/city1.PNG [edit]png bättre? Redigerad 28 juni, 2003 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Har startat med ett nytt projekt nu hos farsan. Här har jag också en bättre mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 har idétorka... nån som har nån bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag gör mina träd själv, för jobbigt att ta dom frånnån annan bild... blev just klar med min nästa:http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/city1.JPG Spara inte i .jpg-format, det blir så kladdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts