NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jaaaaaaaaa de funkar....tack såå mycket!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja! det hände för mig också! det e nog nått med att när man öppnar en .gif så funkar inte färgerna! testa istället att kopiera bilden och klistra in den i ett annat paint ''fönster''.... Vart hittar man eller hur gör man för att öppna ett annat fönster. Har samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 öppna bilden....tryck ctrl+c sen så öppnar du pait och trycket paste sen e de klart! En grej fårn mig...jag gjorde en fin bild...fint stort hus...sen när jag spara blev färgerna konstiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vart finns paste då?? och när man öppnar bilden, öppnar den i paint (har redan en bild sparad där). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 öppna bilden....tryck ctrl+c sen så öppnar du pait och trycket paste sen e de klart! En grej fårn mig...jag gjorde en fin bild...fint stort hus...sen när jag spara blev färgerna konstiga! om du får det problemet så har du sparat den i .gif.... GÖR INTE DET! spara den i .BMP eller .PNG.... jag föredrar .PNG för då är bilden inte så stor (i kilobyte) och färgerna e rätt... .BMP e mycket större... så.. spara i .PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vart finns paste då?? och när man öppnar bilden, öppnar den i paint (har redan en bild sparad där). CTRL+V kan du också trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vart finns paste då?? och när man öppnar bilden, öppnar den i paint (har redan en bild sparad där). humm... jag ändrar mig.... gör så här i stället,,Öppna paintkopiera betong/gräs bilden (höger klicka, tryck på kopiera) från bilden på forumetKlistra in den i paint (Ctrl+V)börja måla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 min fottbolls plan blev ful så ja gör nått annat. okey?? kanske lägger ut den om ja orkar fixa den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 om du får det problemet så har du sparat den i .gif.... GÖR INTE DET! spara den i .BMP eller .PNG.... jag föredrar .PNG för då är bilden inte så stor (i kilobyte) och färgerna e rätt... .BMP e mycket större... så.. spara i .PNG hmm, jag har snackat med kubanen om lite olika grejer... hans sa att när han skulle lägga ihop alla bilderna så blev han tvungen att ändra på vissa färger i dina bilder, tex. vägen var annan färg... så jag rekommenderar att jobba i photoshop och "spara för webben" och spara som .gif, det blir bäst! Så giZmo, spara dina bilder annorlunda i framtiden, om det hjälper (hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 hmm, jag har snackat med kubanen om lite olika grejer... hans sa att när han skulle lägga ihop alla bilderna så blev han tvungen att ändra på vissa färger i dina bilder, tex. vägen var annan färg... så jag rekommenderar att jobba i photoshop och "spara för webben" och spara som .gif, det blir bäst! Så giZmo, spara dina bilder annorlunda i framtiden, om det hjälper (hoppas jag) k.. tack.... kan säga att min nästa bild måste stå längst bak om ni undrar varför så e den lite hög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 kan säga att min nästa bild måste stå längst bak om ni undrar varför så e den lite hög... ok, hehe vi kanske kan få till ett kvarter med höghus ska säga det till kubanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 humm... jag ändrar mig.... gör så här i stället,, Öppna paint kopiera betong/gräs bilden (höger klicka, tryck på kopiera) från bilden på forumet Klistra in den i paint (Ctrl+V) börja måla! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Snygga hus kommer och kolla lite jag gör inget för att jag har inte så duktiga kunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Jo kom igen prova ba o göra nått nån gång. Har aldrig holt på me detta o min fotbolls plan blev kass men jag har gort en liten typ park. Kanske inte så snygg men här kommer den iafhttp://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/pixel_busspark.jpg Kubanen va hitta du pixel staden? Redigerad 26 juni, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jo kom igen prova ba o göra nått nån gång. Har aldrig holt på me detta o min fotbolls plan blev kass men jag har gort en liten typ park. Kanske inte så snygg men här kommer den iafhttp://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/pixel_busspark.jpg Kubanen va hitta du pixel staden??? Bilden är iaf från "Stockholmsspelet", det absolut tristaste som nånsin har visats på min skärm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 J*vla mus . Håller på att göra ett hus men datamusen är helt cp så det kommer ta lååååång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 här! en cityplattform för er som ska bygga en liten stad och inte orkar klippa och!klistra! http://www.thearmageddon.net/pixcity.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 J*vla mus . Håller på att göra ett hus men datamusen är helt cp så det kommer ta lååååång tid. de känner jag igen från min mus. HAtar den den kan fastna när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 de känner jag igen från min mus. HAtar den den kan fastna när som helst. Gör rent dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) två nya av mig... http://www.thearmageddon.net/gizmo/pixelcity/GiZmo/gizmo3.PNG (.PNG) http://www.thearmageddon.net/gizmo/pixelcity/GiZmo/gizmo4.gif (.gif) Redigerad 28 juni, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts