Topp3 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Det märks att du är 9år... PS. min är klar.. Bild Holy Shit den var ju asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Detta är dock bara en beta.. Orkar inte göra något när det är så förbannat varmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Ska man kunna gå omkring i staden eller blir det bara en bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Ska man kunna gå omkring i staden eller blir det bara en bild?? Det är bara en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Det är bara en bild... Jaha jag trodde det skulle bli ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag hade väl det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Nytt hus! ps/ kubanen.. om du inte hittar byggnader som jag har gjort (flyttat runt dom) så ligger dom här /ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 bööl !!! :'( nu gjorde jag en jätte detaljerad sak som var asigt snygg faktiskt !! det var ett helt kavater med många hus och sånt på... det skulle ta upp två rutor... men så stängde min sysster av skiten utan att spara ! ahh ! jaja.... skall testa att gjöra en ny.. men jag har jobbat några nätter då och då på denna... flera timmar... fan !!! ps... var lägger man upp bilderna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 bööl !!! :'( nu gjorde jag en jätte detaljerad sak som var asigt snygg faktiskt !! det var ett helt kavater med många hus och sånt på... det skulle ta upp två rutor... men så stängde min sysster av skiten utan att spara ! ahh ! jaja.... skall testa att gjöra en ny.. men jag har jobbat några nätter då och då på denna... flera timmar... fan !!! ps... var lägger man upp bilderna ? Pixas går nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 hur skulle den vinkeln bli? bara så att man vet hur man ska göra husen.. bara det inte blir svårare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 BLÄ! Jag hade gjort klart en byggnad i den nya vinkeln och skulle precis spara, när photoshop sprängs BUHU!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 k... jag ska testa att bygga lite med den vinkeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) ... Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 usch! tycker att det är mycket svårare att bygga i den vinkeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 usch! tycker att det är mycket svårare att bygga i den vinkeln! nä, inte så mycket, förutom att det är ****svårt att "skriva" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 nä, inte så mycket, förutom att det är ****svårt att "skriva" de ska vara 2 rutor sen radbyte, 2 rutor osv. , Om du nu inte visste det ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts