Dusse Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixeltrafikljus.gif http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixeltrafikljus.gif http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixeltrafikljus.gif Har försökt med ett trafikljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har precis börjat med en rymdbas å så här ser den ut än så länge.. D som ser ut som skugga från tornet ska vara strålkastare Här e adressen för man kunde inte göra nån direktlänk till denna adressen http://www.home.no/nukemania/Pixelcity/Buz...z/pixelrymd.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Nu vet jag vad jag ska börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Vad? det får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Kubanen: Har du nån arning när nästa uppdatering av staden kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Kubanen: Har du nån arning när nästa uppdatering av staden kommer? jag tror när det har kommit två till byggnader av klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 nu har jag kommit till ett tidigt stadium av min car shop, beräknar att den blir klar till nån gång i nästa vecka typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Om ingen märkt d så funkar pixas igen! Å så har ja en "billig" gatlampa här LAMPA Ide! Skulla man inte kunna göra en gärnväg som gick igen staden? Lr tunnelbana eller nått sånt? Redigerad 5 juli, 2003 av BuZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 @ buZZ: isåfall tunnelbana, och endast göra så att stationerna syns lite, för annars är det för svårt att få det att passa ihop, alltså om man ska ha järn (inte gärn)väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 uppdatera men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Inga nya byggnader har kommit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) vad ska det vara ? Redigerad 8 juli, 2003 av ToTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 vad ska det vara ??? valfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts