Gurgel Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag har lagt till dig på msn Mikolan. så du vet. jag behöver bilar som ser lite skrotiga ut. nån som kan va snäll o gjöra nåra?? kan inte gjöra bilar blir monster istället :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Tacj, den skulle bli en tank från början (:!!! men det vart ett fel med vinkeln så jag gjorde den till Hummr iställe. den e typ klar nu, ska börja på tanken. Så här ser det ut nu: http://medlem.spray.se/mibclan/militia2.gif e inte bilarna lite stora? antingen så får du förstora barrackerna eller förminska bilarna Redigerad 2 juli, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det står fel msn, blevk hackad på den som det står, den riktiga e mikolan88@hotmail.com ska ändra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 hur lägger jag in bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...ad4/ETT_hus.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 up lösningen är as kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...ad4/ETT_hus.PNG Det där huset bryter fyskens lagar... Titta noga så ser ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det där huset bryter fyskens lagar... Titta noga så ser ni... det är ju ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det är ju ballt Nej, det är fult... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 kan nån läga ut det plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToTT Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 snälla legg ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det ser ut som att polisbilarna flyger.. jag vet, använde paint, satt vid en skit dator..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 här kommer en bilförsäljning. de e typ lite skrot bilsförsäljning skara va. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Pixel_bilsaljare.gif o ja man kan köpa ambulansen. ToTT vadå lägg ut den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Jag kommer snart uppdatera, när jag sitter vid rätt dator. Men jag ska käka först Hä är föresten några saker som skulle behövas till staden: Polisstation Sjukhus Bank Kisosk Mataffär Järnhandel Fabrik Blomsteraffär Villor Gatulampor Rödljus Vägarbetsskyltar Stoppskyltar 30 och 50 och 90 skyltar Övriga trafikskyltar Men jag klipper in gatulampor och skyltar i staden Redigerad 2 juli, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 bra kubanen! hoppas att nån av mina är med den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 försöker fixqa sjukhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) jag kan göra en bank Redigerad 2 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 försöker fixqa sjukhus! jag har ju gjort ett sjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag har ju gjort ett sjukhus. Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nåra av dom sakerna finns redan... eller ska man göra fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts