Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Håller på med en Militärbas nu (ja jag vet att det finns en men började igår och hoppade till et annat projekt) här e tidigt beta :http://medlem.spray.se/mibclan/militia.png Jag måste varna dig om att rutorna inte är rätt ihopsatta och den kan inte komma med i staden om du inte fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hmm, jaha hur e dem fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Korsningarna ligger inte på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jaha dem skulle vara på varandra, varför gjorde du inte det i mallen för? aja får fixa det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 De gör de väl visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 aja e det så här det ska va eller? http://medlem.spray.se/mibclan/militia.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 aja e det så här det ska va eller? http://medlem.spray.se/mibclan/militia.gif Ja Och det ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Aja fortsätter uppdaterapå militärbasen imorgon, orkar inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Äntligen är en av mina byggnader med. *Edit*Jag har dock fått hjälp av Kubanen Redigerad 30 juni, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 den här tycker jag vart ganska snygg! förlåt Stell om jag har härmat dig. :'( Bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) kolla min(det är min första så skratta inte åt den här sätt ett melanslag efter addresen så funkar den ) ni får komma med idéer om vad det ska vara Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Äntligen är en av mina byggnader med. *Edit*Jag har dock fått hjälp av Kubanen Rättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 kolla min(det är min första så skratta inte åt den här bra för att vara den första!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) bra för att vara den första!! tack Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 skyst militär bas battre än min! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ska börja på en tank imorgon, sen kanske en apache Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ska börja på en tank imorgon, sen kanske en apache Sen kanske tommy med ett minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 som vanligt orkar jag inte läsa alla 20 sidor men jag tror tänker kanske göra nån stad men då lär jag inte helller göra dom där gubbarna som ni sa men med pixel penna och sånt altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 som vanligt orkar jag inte läsa alla 20 sidor men jag tror tänker kanske göra nån stad men då lär jag inte helller göra dom där gubbarna som ni sa men med pixel penna och sånt altså Om du inte tänker göra det med "pixel-penna" så är det inte pixel art Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Kubanen kan du ta med min bio i staden? det behövs en http://medlem.spray.se/mibclan/cinemapixel.png jag vart väldigt nöjd med den iallafall (säg till ifall du vill ha .gif) Redigerad 30 juni, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts