MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 GIZmo och kubanen: Snygga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Tack, MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vill nån se en pixel stad som är riktigt stor, så kolla här. Den är byggd av min storebrorsa och hans kompisar på mm2c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vill nån se en pixel stad som är riktigt stor, så kolla här. Den är byggd av min storebrorsa och hans kompisar på mm2c. Fan vad grym stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vill nån se en pixel stad som är riktigt stor, så kolla här. Den är byggd av min storebrorsa och hans kompisar på mm2c. Hur lång tid tog det att göra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vet ej Kanske en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 GIZmo och kubanen: Snygga bilder tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 gjorde en i paint! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/jordbavning.gif hehe en jord bävning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 en fråga... i vilket format skall man spara den i? jag tycker att .bmp tar förstor plats och när jag tar .gif så blir färgerna fel... ska man spara den i .png? tar lite plats och färgerna blir inte fel.. ps/jag gör i paint.... tycker att det e lättare... /ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) jag vet, inte. Kan du inte spara den i paint och gå in i photoshop och spara som jpg Edit : Här är en basic gubbe. Dock bara i underkläder. Vore bra om så många som möjligt använde honom till sina gubbar. Och om ni ska använda honom - klä på honom http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/gubbe.gif Redigerad 26 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det går ju att spara som jpg i paint med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det går ju att spara som jpg i paint med. Jaha, använder aldrig paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det går ju att spara som jpg i paint med. Men då blir bilderna så kladdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja... bilderna blir kladdiga med jpg... därför använder jag .png.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Buuuääähh, det är så svårt att använda olika nyanser på färgerna och sånt :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Buuuääähh, det är så svårt att använda olika nyanser på färgerna och sånt :'( :'( :'( Vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad är svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Att blanda nyanserna. Det är ju inte bara att välja brun och kladda en byggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts