BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Här e mitt pixelplan men d e med två gubbar.. Ja gjorde d bara för att testa lite å ni kan ju alltid använda det utan att behöva klippa å sånt.. Ja har klippt utt d å ändrat lite på färgerna och ja ska snart göra ett plan utan gubbarna.. Typ ett JAS plan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 http://www.citycreator.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Här e mitt pixelplan men d e med två gubbar.. Ja gjorde d bara för att testa lite å ni kan ju alltid använda det utan att behöva klippa å sånt.. Ja har klippt utt d å ändrat lite på färgerna och ja ska snart göra ett plan utan gubbarna.. Typ ett JAS plan.. Såg otroligt likt ut planen som finns här: Lovepixel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Såg otroligt likt ut planen som finns här: Lovepixel ja, ja hadde klippt ut d så dom som oxå skulle vilja ha plan skulle slippa d jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Såg otroligt likt ut planen som finns här: Lovepixel lol BuZZ: hur fan kan du säga att det är din då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ja, ja hadde klippt ut d så dom som oxå skulle vilja ha plan skulle slippa d jobbet... Kunde du inte tagit ett plan utan folk på?? Sen så är det fel vinklar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 F´n ja gjorde ett flygplan som ni kunde lånat om ni behövde men ja sparade d i GIF Inte du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Inte du Va nog därför han ändrade lite färger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 de där ålanet om de e menat att de ska vara till våra hus så e det för stort. de täcker typ en hel sak man bygger på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Asså ja skrev JA för att ja hadde ändrat lite på d.. Såg inte att d redan fanns ett plan utan folk på när ja kollat bilden.. Har ni FATTAT nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) vem sa du åt?? aja här kommer en typ militär bas. snart de värka inte funka http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/pixel_stormilitarbas1.gif Redigerad 30 juni, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Asså ja skrev JA för att ja hadde ändrat lite på d.. Såg inte att d redan fanns ett plan utan folk på när ja kollat bilden.. Har ni FATTAT nu??? Host.. Såg du inga andra plan?? Det finns: 51st plan 6st båtar 1st Ubåt 8st bilar 4st Helikoptrar och 9st pansarvagnar på bilden så kom inte o säg att du inte såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ubåt?? har inte hittat den på bilden har letat innan du sa men hitta ingen var på bilden eren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ubåt?? har inte hittat den på bilden har letat innan du sa men hitta ingen var på bilden eren?? Längst ner i högra hörnet på båten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Host.. Såg du inga andra plan?? Det finns: 51st plan 6st båtar 1st Ubåt 8st bilar 4st Helikoptrar och 9st pansarvagnar på bilden så kom inte o säg att du inte såg... *host* För det första kallar jag inte Ubåtar eller pansarvagnar för plan och för det andra så finns det bara ett plan av den modellen som ja kopierade som inte hadde nån gubbe vid sejj och det va d planet jag inte såg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 aha tack . hur va min konstiga milität bas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 aha tack . hur va min konstiga milität bas?? Den va grym ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 aha tack . hur va min konstiga milität bas?? as ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 as ball Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 den var snygg här kommer nån byggnad som jag har gjort Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts